Inspirasjon og tips · Tvserier

Love Sucks

cdon.com har nå salg på en rekke tvserier fra kr 99 (bare sesong 1 av enkelte sesongene). Jeg kjøpte meg første sesongen av Vampire Diaries. Klikk her for å sjekke ut tilbudet! (med frakt blir det 128 kr totalt hvis du kun bestiller 1 sesong).

//linket

Vet ikke hvor lenge dette tilbudet gjelder,men løp og kjøp. Det er sjelden at man får en sesong til 99 kr,og det er jo greit hvis man vil sjekke ut sesonger fra starten. Jeg så bla at du kan få Lost (sesong 1), Navy NCIS (sesong 1), Gossip Girl(sesong 1) eller Two and Half men (sesong 1);alle til kr 99 pr stykk.

//linket

Gleder meg til å få den heim att til meg,og se igjen sesong 1. Sesong 2 kommer snart til salgs også,men den koster litt mer enn bare 99 kr.

Linket

//linket

Så greide jeg ikke å holde meg unna bokavdeligen på play.com,og kjøpte en bok som jeg har hatt lyst på etter å lest mye bra om den.Kjøpte den brukt,og det er ganske greit ettersom da sparer man litt penger.

 

On her seventeenth birthday, Cassia meets her Match. Society dictates he is her perfect partner for life. Except he’s not. In Cassia’s society, Officials decide who people love. How many children they have. Where they work. When they die. But, as Cassia finds herself falling in love with another boy, she is determined to make some choices of her own. And that’s when her whole world begins to unravel…

Handler du ofte på nett? Kjøpt noe spesielt i det siste?

5 thoughts on “Love Sucks

  1. Jeg handler i grunnen ganske sjelden på internett, merkelig nok. Burde vel vært flinkere til å benytte meg av all mulig form for salg og rabatter på nettet, men jeg liker heller å holde varen i hendene mine. (Tror jeg). For eksempel da jeg var på den lokale bokhandelen her om dagen. Der var det «5 stk for 100kr», så jeg syklet hjem med en bærepose blytung av bøker. Fin følelse.

    1. Skjønne hva du mener, er noe spesielt å holde varer fysisk enn å bestille den online. Bestiller som oftest bare bøker eller DVD online. Så bra tilbud det var, skulle gjerne likt å ha 5 bøker for 100 kr:)

  2. Tilbaketråkk: Helgen «
  3. Tilbaketråkk: Dear June «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

