om min hverdag · Tvserier

Helgen

Føles nesten som hele denne uken som er nesten over har flydd unna,og jeg har ikke fått satt på «bremsen» ennå til å slappe av 100% eller fordøye uken. Denne helgen blir jo litt annerledes ettersom jeg i morgen skal på Harry Potter Maraton på Colosseum(Oslo).

//linket

Gårsdagen var jeg somsagt på litt shopping og fikk unnagjort litt internettshopping sammeslengen. Nå sier kjære bankkontoen min at det er stopp. Så da får jeg holde meg unna sene timer med «vindusshopping» online.

Lørdagen har gått med på å se enda mer av Chicago Code som jeg har blitt hektet på,og selvom det er bare 1 sesong av den(pga dumme FOX ikke ville forlenge den) så må jeg bare få med meg den. Liker handlingen,settingen og karakterene.

Så har jeg fått gjort skiftet buret til lille dverghamsteren min Bella ettersom jeg rekker ikke å gjøre det i morgen eller er i form til det når jeg kommer hjem på mandagen etter Harry Potter maratonet(da er jeg nok å finne sovende i senga mi)

Mandagen får vi her i heimen overnattingsbesøk,nevøen til meg og Marita kommer. Så det blir koselig det,men får håpe jeg får litt blund på øyene så jeg fungerer nok til å leke. hehe

//linket

Ellers så har ser mine lørdagsplaner ganske åpne,men skal nok sitte å lese litt videre i boka jeg leser i. Se litt mer på Chicago Code,og være sur på FOX for å kansellere serien.

//linket

Er det 1 serien foruten CSI triologien jeg liker,så blir den kansellert. Ikke alle da,men hadde vært spennende å se hvordan serien(chicago code) hadde utviklet seg. Kanskje ikke den falt i smak hos seerne på FOX. Hvem vet,men jeg liker serien.

//linket

Beklager å overøse dere med mitt Chicago Code syting,skal ikke klage mer nå. Skal bare nyte de siste episodene av sesongen.

Skal også sette sammen et «balsam for ørene» innlegg,med musikktips! Så følg med utover dagen!

Hvordan ser deres helgeplaner ut?

 

10 thoughts on “Helgen

    1. Den er jo det:) Er forresten en gruppe på facebook er laget for å «redde » serien. Er medlem der,men så har det vært underskriftskampanje. Men den gikk ikke noe vei:(

    1. 🙂 Tror det fremdeles er litt billetter igjen:) blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å holde ut. Liker jo filmene,men jeg er ikke vant med å døgne:) hehe

  1. Jøss, Harry potter maraton du! Blir sikkert bra 🙂 Håper du får en fin lørdag 😉 Og jeg har vært med på at de har tatt av en serie som jeg elsker første (og eneste) sesong av! Husker bare ikke hva den het 😛

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

