Inspirasjon og tips · om min hverdag

Time will show

Idag  tikket heldigvis skattepengene inn på min kjære tomme bankkonto. Hvor lenge de pengene blir der inne er et annet spørsmål. Idag måtte 2x mobilregning og siste bøkene jeg bestilte betales,og det kom på litt over 1000 lappen til sammen.

Jeg har ikke turt å sjekket kontoen etter shoppingen på Lillestrøm City idag,men greier meg nok. Skal handle litt mer topper og annet jeg trenger til uken da jeg skal på kinotur med Nina m.

Eri kke så god på "hva jeg har kjøpt" bilder,men kjøpte meg "sykkelshorts" fra Cubus,undertøy,bukse,cardigan

Som nevnt innledningsvis var jeg på shopping i Lillestrøm idag,og fikk kjøpt litt til meg selv og de firbente her hjemme. En enkel klokke fra Glitter ble med meg hjem også. Kanskje ikke beste kvaliteten i forhold til hvis man kjøper på urmaker eller lignende. Men kjøpte pga jeg hadde lyst på enkel,og ikke dyr klokke. Så det ikke gjør noe hvis den blir ødelagt eller at jeg ikke bruker den i perioder.

en liten tur innom dyrebutikken på senteret for å kjøpe småting.

Nå skal jeg slappe av videre og kanskje få med meg litt «Mord og Mysterier» på TV2. Håper alle får en kjempe fin fredagskveld!

17 thoughts on “Time will show

  1. Masse fint du hadde kjøpt, likte klokken 🙂 Og spesielt neglelakken! Det er jo favorittfargen min, og jeg innså forrige uke at jeg faktisk ikke har neglelakk i den fargen!!

    1. Takk, den klokken fantes i svart og oransj. De hadde den også i rosa ,men de var utsolgt når jeg kom der. Tenkte faktisk på deg når jeg kjøpte den neglelakken, at du ville likt å hatt den:) hehe.

  2. Sv; Og jeg har ikke sett TV-serien, eller oppfølgerne :.p

    // Skjønner ikke alltid hvorfor kanaler kansellerer tv-serier…

    Ja, det regner jeg med at hun gjør :p

    // Hehe, har egentlig ikke råd jeg heller, men vi kunne jo prøvd oss på å spare i noen måneder eller noe, ser ikke for meg London som en sommer destinasjon, men heller et sted hvor det alltid er høstvær :p Vet jo ikke hvor dyrt det hadde vært heller, men kunne jo sjekket ut hvor mye penger vi eventuelt hadde trengt?

    1. //har ikke sett så ofte på lilo stich på disney kanal heller.
      //Skjønte ikke heller hvorfor de kansellerte denne serien jeg ser på,men generelt skjønner jeg ikke det heller. ABC kansellerte en annen serie jeg fulgte med på,så den mistet jeg interessen for. eller jeg var sur og gadd ikke se den mer.hehe:P
      Leste at chicago code og to andre serier på fox måtte bl.a vike for ny sesong av Glee bl.a

      // vi kan jo prøve å se om vi kan få til en tur eller så. Hedvig og Hanne klarte jo en tur til Kreta.=) Går ann f.eks å stikke innom restplass.no /eller expedia.no å se hvor mye det koster osv.

  3. Åååh, mange nye fine ting! Klokka var fin da, får håpe den varer lenge 😉

    sv: Det er forståelig at du syns, jeg elsker det 🙂 ❤ Så koselig at du vil være med på bloggprotrett 🙂 Da kommer jeg til å sende deg en mail snarest! Jeg har vel kanskje tatt iden fra deg, så det skal jeg skrive i første bloggprotrett som blir lagt ut, kanskje det blir deg? 🙂 Den som svarer først, kommer først til mølla! 🙂

    //Bare hyggelig søøte Nina – javisst er hun kjempe søt pus, vært stolt over at det er din pus 😉

    Hihi, jeg sier det ikke til hvem som helst, og de få gangene jeg sier det, mener jeg det oppriktig 🙂 Så jeg syns du skal ta det til deg! ❤ Tuuuuusen <3lig takk søte Nina, blir så glad når jeg får kommentarer fra deg! ❤

    1. Ja,fikk kjøpt en del ting jeg trengte:) Jeg håper selv av klokken var lenge:)

      // Så koselig at du starter med bloggportrett 🙂 Er jo ikke jeg som startet helt med det,men det har vært å surret i bloggverden en stund. Utrolig fin måte å finne nye blogger på:)

      // tusen takk for dine kommentarer på bloggen, utrolig koselig sagt birte:)

  4. Tilbaketråkk: Helgen «
    1. Takk:) Synes den var fin,men det som er litt irriterende med den nå er at den tikker så høyt.hehe:P vet at den skal gjøre det,men denne her er ekstrem.:P

  5. Åh, jeg liker klokka di, Nina! Jeg leter og leter etter ei klokke, nå fant jeg meg ei sportsklokke, og den var goooood 😀

    1. Takk Siv:) Den er stilig og kul,men jeg er ikke vant med å gå med klokker. Eller det er lenge siden jeg har hatt en,og denne tikker høyt også.eller er det kanskje bare meg som irriterer meg fort over tikking:P hehe

  6. Tilbaketråkk: Dear June «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

