om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker · På godt & Vondt...

As time pass by

//linket

Føler nesten som hele ferien forsvinner,og tiden flyr unna. Det er jo klisjé setning,og selvom ferien har nettopp begynt begynner jeg å tenke til høsten. Igår fikk jeg vite at jeg hadde stryket på Latinen,og jeg  må ta den opp igjen på et annet tidspunkt. Det føles litt som «end of the world» moment. At ting rakner,og jeg prøver å holde fortet oppe.Føler en slags tomhet og vet ikke helt hva jeg skal «fylle» den med.

//linket

Ikke at det kom som en overraskelse at jeg strøyk, de to eksamene var mine verste dager. Den følelsen å stryke blir ikke lettere,og føler meg i villrede. Har lyst å være alene og «slikke sårene»,men samtidig vil jeg riste av meg dette nederlaget og forsette.

//linket

Kanskje denne torsdagen er som en blåmandag for min del, og denne følelsen å feile og ikke være god på noe går nok over. Men akkurat nå vil jeg mest «lukke» meg inn,og være i min egen verden.

//linket

Er ikke meningen å overøse dere med «poor me» innlegg,men følte for å få det ut et sted. Vi blogges!

//linket


16 thoughts on “As time pass by

  1. Jeg vet det ikke hjelper å høre det akkurat nå, men ting føles alltid bedre etterhvert! Denne vinteren har jeg vært utrolig langt nede, jeg måtte bla avbryte en mastergrad pga psykisk sykdom, og det føltes virkelig som «the end of the world». Men alt føles bedre bare man gir det litt tid, tro meg! Husk at selvom et par eksamener gikk dårlig betyr ikke det at du er dårlig! Og det er BARE eksamener, de sier ingenting om hvor mye du er verdt som menneske.

    1. Takk,det hjelper å høre. Det er bare lett å komme i sånne «bølgedaler»,hvor alt ser sort ut. Jeg hadde bare håpet på det minste stå. Håper det går bedre med deg nå:) klem

  2. Sv; Takk for ros 😀 Det er nok de innleggene jeg liker mest å skrive om også 😀

    // Heh, kanskje det? Har vi penger til det da? :p

    // Men det tror jeg egentlig alle gjør, vil virkelig vite om det er noen som liker en av de andre best!

    // Det er det ❤ Og det skal jeg absolutt!

    // Hehe, det er jo bare å gjøre det etter du er ferdig på universitet 😉

    // Kunne ikke på tirsdag uansett, så det gjør ikke noe :p

    Jepp, jobber egentlig ikke så innmarri mye i sommer, denne uka tror jeg er den jeg jobber mest, med 4 dager.

  3. Ånei det var kjipt 😦 jeg føler med deg. Det er jo den beskjeden man absolutt ikke ønsker å høre etter en eksamen. Jeg har flere ganger tenkt det ville gå den veien, men så klarte jeg meg allikevel. Men jeg har tenkt at hvis det skjer, så er det ikke verdens undergang. Man kan ta eksamen om igjen, og da klarer du deg nok fint! 🙂

  4. Know the feeling, det er vanskelig å leve i nuet! Kjipt å stryke og begynne hele prosessen med å grue seg på nytt, men samtidlig får du sikkert muligheten til å ta den når du vil og når du kanskje ikke har tusen andre ting å tenke på. Og da får du jo mye bedre mulighet til å gjøre det bedre enn når du hadde andre eksamner hengende over deg!

    1. Det er det. Hadde håpet på å stå,at det skjedde et «mirakel». Men får prøve å ta det igjen neste år,og stå på videre. Kjipe er at jeg må ta det faget når jeg skal skrive bachelorgraden min.Kan hende jeg får tatt det på et annet tidspunkt: håper jeg.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

