om bilder og sånt · om min hverdag

Ut på tur…

Bilde jeg tok i går på Botanisk Hage i Oslo(Tøyen)

Da skal jeg snart en liten skvipp tur til Oslo igjen,og denne gangen for å møte Heidi. Vi skal tusle rundt i Oslo og stikke innom Outland bla. og slappe av & spise is. Bare håper at været holder seg,det ser mer utrygt enn i går. Får vel prøve å få med paraply.

Prøver å få skviset inn masse venninne tid og sosial omgang før månedskortet mitt går ut. Har ikke råd til å kjøpe nytt månedskort denne gangen,og må kjøpe klippe kort til helgen da jeg skal på Harry Potter Maraton på Colosseum.

Søsteren min er i Dublin nå,og jeg nå fikk jeg lyst å reise også. Men får vente til jeg får bedre råd, og jeg skal jo kanskje til København i julimåned med mine foreldre.

Skal svare på kommentarer når jeg kommer hjem ut på kvelden,ser det har kommet noen nå.

Håper alle får en fin onsdag!

12 kommentarer om “Ut på tur…

  1. Harry Potter-maraton? Jeg er cirka sååååå misunnelig!

    Skal tilbake til Dublin på fredag selv ^_^ Bodde der i et år, og kan absolutt anbefale deg å ta en tur!

  2. Farter litt rundt for tiden du 🙂 Det er koselig, hyggelig å være sammen med venninner også. Harry Pottermaraton ja… Tror jeg tar noe slikt hjemme, men det er sikkert gøy også, en hel kinosal full av fans!!

    1. hehe,jupp.Er i farten for tiden! Kjenner det på beina nå at jeg har trasket rundt i Oslo mye i det siste:) Blir spennende med HP maratonen,så er det å holde seg våken:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

