Inspirasjon og tips · om underholdning · Tvserier

Show must go on #2

Har skrevet et ligende innlegg før,om når de ulike tvseriene har premiere/kommer tilbake etter sommerferien/småpauser. Leste denne artikkelenCW sine nettsider,og oversikten over deres høstpremierer. Skal sjekke andre amerikanske tvkanaler,men ser mest tvserier fra CWTV.

Noen av nye tvseriene vi kan vente oss på CWTV denne høsten.
«Secret Circle» som er basert på bokserien av L.J Smith(som også har skrevet Vampire Diaries,som nå er en hit serie på CW), «Ringer» med Sarah Michelle Geller og «Hart of Dixie» en ny drama serie.

Under er det oversikt over sendeplanen i Usa,når tvseriene kommer.

Har skrevet om denne bloggen før,men tipser dere igjen om bloggen Seriefreak som tar for seg alt innenfor tvserier som kan krype og gå. Der får du showinfo,tips om nye tvserier og hvilke tvserier som har bli kansellert /fornyet. 

Men hvis jeg kommer over andre oversikt over tvpremiere /datoer for når  de ulike tvseries høstpremierer; skal jeg huske på å lage et samle innlegg,eller skvise det inn i dette innlegget!

Så kryss av på kalenderen!Blir en fin tvhøst i vente!

Seriefreak har oppdatert på seriefronten,og her kan du lese premiere datoene hos CBS.

Er det noen av disse du ser frem til å se igjen høsten?

*oppdatert den 2.juli 2011

8 kommentarer om “Show must go on #2

    1. Samme her også! Elsker GG<3 Var en periode hvor jeg hadde falt ut etter sesong 2,men så kjøpte søsteren min opp dvd som var kommet ut. så nå er jeg ajour:)

    1. Aha, takk for tipset:) skal bokmerke siden 🙂 Hørt at de er fine serier,de som har seriepremiere. Men de som jeg har nederst i innlegget, er serier jeg følger med fast:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

