Inspirasjon og tips · om bilder og sånt

Inspo from weheartit.com # 2

En ny uke har startet,og som de pleier å si «ny uke,nye muligheter». Forrige uke for min del var ganske grei og avslappende,fikk vært på kino og hatt litt venninne tid.

Dette er det andre innlegget med inspo fra  weheartit.com og det er kanskje noe jeg skal forsette med hvis min kjære lesere er interessert i det. Nettstedet er proppfult med mye inspirasjon og fine bilder, og jeg er medlem selv derAlle bildene under er linket til kilde.

Synes det bilde rett ovenfor var kjempe fint,søtt. Viser at kjærligheten kan vare evig,kanskje hvis man finner sin «sjelvenn»eller sin andre halvpart.

Håper alle sammen får en fin uke!

 

12 thoughts on “Inspo from weheartit.com # 2

  1. Elsker å sitte å se på bilder på weheartit.com! Finner så mye fint der, tenkte jeg skulle plukke ut noen favoritter fra mine «hearts»! 😀

    Sv; Skal sjekke det ut, trenger litt inspo over hvilket bøker jeg skal lese, har kommet ganske langt i Water for Elephants, med tanke at jeg begynte å lese den på fredag!

    // Det er jo bare å finne det på internett et sted ja 🙂

    // Ehm…ninamartine, visste ikke at man kunne bli venner der, hehe 😛

    1. Samme her også:) Gjør det også, vil gjerne se andres hearts:) hehe

      // så bra! Du får si fra hvordan boka er:) Har lyst å kjøpe meg den også:)

      //Du kan «follow» eller følge folk, de du legger til blir dine kontakter:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

