Inspirasjon og tips · om underholdning · Tvserier

Tips: Sidereel.com

I dette innlegget skrev jeg om at jeg lette etter steder online å se på tvserier osv, et bra sted. Jeg hadde helt glemt sidereel.com,og i går begynte jeg igjen å ta igjen det tapte med One Tree Hill. Har vært medlem på sidereel.com fra før av ,men skjønte ikke helt greia i starten og «la det hele vekk» .

Nå som sommerferien har begynt(ikke at været er på sin beste side),så er de faste tvseriene jeg følger med tatt fri. Så hvorfor ikke ta igjen det tapte med ulike tvserier.

Foreløpig ser jeg på nå One Tree Hill og Smallville. One tree hill fant jeg ut at jeg må se omigjen sesong 6 får å komme ajour,og med Smallville har jeg begynt igjen å se fra sesong 1 igjen. Tror jeg falt av lasset rundt sesong 5 eller 6.

//linket

Men nå prøvde jeg med One Tree Hill,og det funket. Jeg fant bra linker til megavideo. Det du gjør er å melde deg inn(som er gratis),søke opp tvprogrammer,og klikke på de. Så kan de velge hvilken sesong, den nyeste sesongen er automatisk fremme når du trykker deg inn,men hvis du blar lengere nede kan du trykke deg inn på sesonger,så enkelte episoder.

Deretter får du tilbud om å se den på Itunes og Amazon.com,men det koster.Men hvis du klikker på search more links ;så  kommer opp en del linker,deriblant megavideo som jeg bruker mest. Men videobb.com funker bra også!. Det er ikke alle som funker like bra,men du finner mange alternativer på lista. Merk på Megavideo får du bare 72 minutter gratis seer tid,før du må vente ca 30 minutter eller mer.

//linket

Ble også tipset om et par andre steder som jeg skal sjekke ut senere,men foreløpig holder jeg meg på sidereel.com hvis jeg ikke får lastet ned.

Har du vært borti sidereel.com før?

5 thoughts on “Tips: Sidereel.com

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

