Filmer · Inspirasjon og tips · om bilder og sånt · om underholdning · På godt & Vondt...

Lørdagskvelden

//linket

Da var lørdagens kvelden kommet for å bli,og jeg er i full daffemodus ettersom grillmaten er innabords. Helt siden i går har jeg vært mer eller mindre slappfisk humør ettersom tanterød har kommet.Gårsdagen gikk mest i å se på gamle episoder av One Tree Hill og slappe av. Merker fort når det er den tiden av måneden for å si det sånn. Jeg kan bli litt mer følsom og kanskje mer kortere lunte, og det er ikke å se bort fra at jeg biter av noen hoder. Neida,bare tuller!

//linket

Skulle bare ønske at sola tittet frem snart, det hjelper så mye på humøret og formen. Men regnet bare kommer og kommer,og man blir heller sittende inne med en bok og slapper av.  Er ikke noe galt det heller,men har nå som sommerferien har startet, har jeg  lyst å være ut og tusle. Kan jo gjøre det nå,men frister ikke når det pøser ned og er guffent ute.

Dagens planer er å få med meg filmen «The Devil Wears Prada» med Meryl Streep og Anne Hathaway som går på TV2 kl.21.30  i kveld. Har sett deler av filmen før,men ikke hele. Så idag skal jeg slappe av med litt film og popcorn tenker jeg. Filmen er basert på boken med samme navn og er skrevet av Lauren Weisberger. Har ikke lest boka,men har veldig å gjøre det en gang.

//linket

Ellers så skal jeg klippe meg i morgen og det er en god venninne av min kjære lillesøster som skal klippe meg. Hun er frisørlærling. Gleder meg for å få litt orden på det nokså tafatte håret mitt. Skal ikke ta så mye lengden,men få skrå lugg og litt oppklippet hår. Blir spennende å se resultatet,og selvsagt skal jeg prøve å få tatt bilde så dere får sett også.

//linket

Da tar jeg kvelden fra pcen eller værtfall med bloggingen! Så får dere kose dere med gamle innlegg!

Ha en fin lørdagskveld!

Dine lørdagsplaner?

*Alle bildene er linket/all pictures are linked

15 kommentarer om “Lørdagskvelden

  1. Grillmat er diggdiggdigg 😀 Og sola også, kjipt den ikke viser seg hos dere! KOS DEG med filmen, den er så råååååååååååååååååååååååååååååååååå 😀

    1. Jeg vet:) elsker å grille! Krysser fingrene for at sola kommer hos meg og snart.synes dere oppi nord har kidnappet sola lenge nok:P hehe..
      Koste meg med filmen, har sett den delvis en gang før. men nå hele !:)

  2. Det har vært sol og fint vær her i dag, så jeg har tatt med hunden til en sjø i nærheten og bada henne! I kveld er det bare avslapping med film…utrolig deilig å slippe bekymre seg over pensumlesing og eksamen!!

    1. Så bra at sola skinte hos deg:) Hos meg er det dårlig vær:( Høres ut som en fin lørdag du hadde! helt enig,det er utrolig deilig å slippe å bekymre seg over pensumlesing og eksamensstyr:S

    1. Aw,glemte den .. vi her hjemme skulle egentlig se den,men så ble jeg distrahert av «The Devil wears prada». hehe. Så spennende at vi begge to skal klippe oss:) Går mye bedre med meg nå,takk som spørr:) Håper det går bra med deg også!

  3. Ikke greit med tante rød :S Så filmen jeg også – er ganske grei underholdning, egentlig 🙂 ikke så verst som jeg først trodde.. Seb og de fikk den med Peppes filmdeal engang, men tok en stund før vi så den hehe..

    1. Nej,hehe:S er ikke hver gang det er ille,men denne gangen var det daffedag delux med X antall paracet:) deilig å slappe av litt. hehe. Ja, det var grei underholdning:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

