Inspirasjon og tips · om bilder og sånt

In the land of Polyvore.com

Paris is always good idea

Nå har jeg fått somlet meg til å bli medlem på den geniale nettsiden Polyvore.com. Det er gratis å melde seg inn,og der kan man lagre sine sets eller brett med klær og inspirasjon. Du kan også lage sånne collage uten å være medlem,men du kan ikke lagre de på et eksternt sted.
Som medlem kan du få html koder og som ovenfor få vite hva som du har satt sammen. Noen av tingene ovenfor er dyre da,men går jo ann å drømme og få inspirasjon.
Jeg liker å sitte å pusle med disse collage brettene,og finne inspirasjon. Har ikke den beste klesstilen eller motesansen vel å merke.Men på nettstedet kan man følge mange andre flinke polyvore brukere.

Bruker du polyvore.com?

summer is coming


12 thoughts on “In the land of Polyvore.com

  1. Har sett det er mange som setter opp slike fine fachion sider. De bruker sikkert den siden, genialt det 🙂 men jeg har ikke så veldig moteblogg, og jeg er medlem i mer en nok nettside. Har ikke kontroll en gang 😉 hehe. Siden jeg heller setter sammen mine egne vintageplagg finner jeg nok ikke bilder av mine klær på nett en gang 😉

    1. Ja,folk setter som regel sånn collager/bilder sammen på polyvore. Det er ikke alt man finner ,men morsomt å sitte «leke» seg der og drømme seg vekk. Er også medlemmer på mange sider nå,kan fort gå i surr.hehe. Passord og greier.:)

  2. Elsker begge antrrekkene du har satt sammen! Har også vært medlem av polyvore en stund, men jeg glemmer helt å bruke det, i alle fall mellom hver gang du poster det på bloggen din :p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

