Bloggroll/Blogganbefalinger · Inspirasjon og tips

Bloggroll #3

Skal prøve å få skviset denne posten inn ukentlig,hvis ikke et par ganger pr måned. Hender ting går i glemme boka,og før hadde jeg som sagt «Ukens blogg». Men nå bytter jeg den ut med disse såkalte «Bloggrolls». Altså et innlegg viet med gode blogger som jeg anbefaler. Bloggroll er å anbefale ! Ta gjerne tipset selv og lag innlegg som dette. Så kommer folk over gode blogger. Denne gangen har jeg valgt ut fire blogger! Anbefaler turen innom de alle!

//linket til blogg

Krist.in er blogg jeg har fulgt en del  gjennom det siste året,men har nylig funnet meg selv å titte innom daglig for å se etter oppdateringer. Hun blogger om sin hverdag,livet,design og mote. Hun er en flink fotograf og deler gjerne sine skolearbeid med oss lesere. Liker hennes outfitbilder når de kommer,og får ofte inspirasjon av henne i klesstilen.

Anbefaler denne bloggen for de som liker å lese en hverdagsblogg,fylt med det lille ekstra.

//linket til blogg

Tronderspira  skrives av søte Eva på 22 år og på hennes fine blogg finner du alt fra hennes studier til hverdagslige ting, og hun skriver om temaer som fotball,livstilsendringer,slektsforskning og mye annet.

Jeg oppdaget denne bloggen for over et halvt år siden ca,og har siden da titte innom ofte. Hun skriver veldig bra,og fyller sine innlegg med fine bilder.

//linket til blogg

Neelie.org skrives av Eileen på 20 år og på hennes blogg kan du komme over  temaer som f.eks Hollywood, film, gossip, TV, foto, teater, nerding, duppedingser, lilla, rosa og hverdagslige ting.

Denne bloggen kom jeg over for et par uker siden,og etter det har jeg blitt en fast leser. Eileen legger igjen koselig kommentarer og virker som en hyggelig jente.

Bloggdesignet hennes er enkelt og oversiktelig,og ikke minst rosa!

//linket til blogg

Jean Rose skriver en hverdagsblogg som er fylt med alt fra hennes hverdag,tanker,meninger,mote,bøker og filmer. You name it! En alt mulig hverdagsblogg,som gir litt av hvert  for enhver smak. Hun skriver bra og designet hennes er ganske ryddig.

Håper alle tar seg en liten tur innom disse bloggene,som er unike på hver sin måte.

Ønsker alle en god helg!

13 thoughts on “Bloggroll #3

    1. =) Neelie er kjempe flink blogger! Så bra at du skal sjekke ut de bloggene:)
      // Bare hyggelig! Greit med litt avslapping før jobbstyret begynner:)

  1. Tilbaketråkk: Bloggroll #7 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

