om bilder og sånt · om litteratur og bøker · om min hverdag · om mine følelser og tanker

Siden sist..

Nå høres det ut som jeg har vært borte lenge fra bloggen,og tro meg det har jeg jo ikke. Men følte for å lage et «lite» innlegg fylt med mye fint. Litt samle innlegg på hva jeg har gjort denne uka. Det har jo gått mye i skriving om tvserier,filmer og bøker. Men liten dose av min hverdag kommer nu!

Klikk på bildet for å lese "bli kjent med bloggeren" intervjuet hos Nina...

Som jeg skrev om i går  så tok jeg meg en liten bloggfridag ettersom formen ikke var helt på topp. Er i mye bedre form nå,og jeg kan få i meg mat uten å føle som magen min skal vrenge seg og etse vekk.

Men fikk skrevet ferdig et innlegg viet til min mening om «Pirates of the Caribbean 4» filmen, og dere kan lese den her!

Hvis dere klikker på bildet ovenfor kommer dere til «Bli kjent med bloggeren» intervjuet med meg hos Nina sin blogg,og hvis dere vil melde dere på er det bare å klikke seg inn på innlegget, og på slutten av innlegget står det en mail adresse hvor dere kan melde dere på.

De siste dagene har været vært så som så,og sola har titte innom et par ganger nå og da. Men det har vært mest overskyet og med mye vind. De siste dagene har gått mye med til å få lest, og jeg føler virkelig at ferien har startet. Er snart 2 uker siden sist eksamen. Selvom jeg har hatt fri og har ikke gjort noe særlig ;så føler jeg virkelig at ferien virkelig  starter.

Mulig jeg er i daffemodus og sommerlatskapen har kommet. Men føler litt for å «rømme» til min egen verden og fordype meg i det som jeg liker å gjøre,nemlig å lese. Så de siste par dagene har gått mye til lese bøker!

I går fikk jeg hentet tre bøker jeg bestilte fra Capris.no sommerkampanje hvor du bestiller 3 bøker for 149 kr(+ frakt kr 29). Jeg bestilte «Haikerens Guide til Galaksen» av Douglas Adams, «Nattog til Lisboa» av Pascal Mercier og «Den trettende fortellingen» av Diane Setterfield.

Har jo mange andre bøker som er på «skal lese» listen min,men de bøkene fanget min interesse. Så det blir spennede å lese!

Det ble litt bokskravling likevel i dette innlegget,og i går leste jeg ferdig «Alkymisten» av Paulo Coelho, greide faktisk å lese den på 1 dag. Jeg er virkelig lesemodus delux nå!

Ble også ferdig med denne boka her  tidlig i går, så det blir 2 bokanmeldelser i sikte for dere!

Nå har jeg begynt på «Øyne I Gaza» av Mads Gilbert og Erik Fosse, og jeg må si at den er sterk. Jeg hadde så vidt lest 3 sider før tårene kom. Så det blir jo spennende  å se hvordan det går,boka kommer sikkert til å bli gjennomvåt eller at jeg må sitte med kleenex pakke ved siden av meg.Er en veldig følsom person,og innledningsvis handlet det om en 9 mnd barn som hadde mistet far,bestefar,bestemor i et flyangrep/bombeangrep fra israelske styrker. Hun måtte amputere en del fingre på ene hånden. Så fortalte hennes bestemor på farssiden om hva som hadde skjedd med resten av familien. Det var sterkt.

Tordagsplanene mine er ikke mange,og jeg skal slappe av og lese videre i boka ovenfor. Har lyst å få lest mest mulig bøker før sommeren er over. Kanskje litt tidlig å tenke på det nå,men tiden flyr unna.

Håper alle får en fin torsdag!

Vil også ønske den nye bloglovin følgeren velkommen! ♥

3 thoughts on “Siden sist..

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

