Tvserier

One Tree Hill

Har lenge nå ønsket å ta igjen det tapte med One Tree Hill og helt siden den startet opp i 2003 har jeg fulgt tykt og tynt. Men da den etter sesong 5 kom over på KANAL 5(tvnorge) falt jeg bare av lasset. Jeg fant heller ikke noe gode sider for å følge med videre eller muligheten til å laste ned. Så kom andre tvserier som jeg fulgte med videre. Men One tree hill er den serien jeg har likt best i den sjangeren Drama.

//linket

Jeg har likt alle skuespillerene,jeg har ledd,grått og fulgt med de gjennom de årene. Nå er sesong 9 planlagt å være den siste har jeg hørt. Nå har jeg gått glipp av nesten 5 sesonger med det som var min favoritt serie. Nå som det er sommerferie tenket jeg skulle ta igjen det tapte, evt. se alt fra starten igjen. Men jeg husker jeg fulgte med helt til ca midten av sesong 5. Værtfall etter Peyton fødte ungen, det er det siste jeg husker jeg så.

Kan jo begynne å kjøpe opp sesongene på DVD,men foreløpig har jeg ikke råd til det.

Det jeg lurte på var om noen av dere som visste om noen bra nettsteder hvor jeg kan se på tvserier generelt eller se på One tree hill episoder.  Vært innom et par sider,men er litt små skeptisk pga virus og andre ting.

Vet dere om et bra nettsted for å se tvserier? Flere som følger med på One tree hill?

//linket

40 thoughts on “One Tree Hill

  1. hehe jeg er ELENDIG på alt som heter nedlastinger…. 😉 men fulgre også med på denne serien fra starten, men så blir jeg alltid lei etterhvert..alltis så mye intriger 😉

      1. De sidene jeg har listet opp (bla. sidereel.com) er sikre, jeg har ikke fått noe virus på de. Men man skal jo alltid være forsiktig,å ha antivirus program på pcen.

  2. Gå inn på sidereel.com, søk på serien du vil se. Velg sesong og episode og trykk på show links-knappen. Så streamer du episoden online på enten megavideo eller videobb

  3. Jeg laster ned alt på piratebay, fungerer fint for meg det 🙂
    Men når i all verden rekker du å se alle disse seriene, jeg så 6 sesonger av frustrerete fruer på 3 mnd, da følte jeg et vist press for å bli «ferdig» 😉

    1. Pleier å gjøre det jeg også. men hvis man går på eztv.it får man bedre torrents enn pirates:) hehe, ser heldigvis ikke på alle tvseriene. Men velger meg 1 eller 2 stykker som jeg fokuserer på,og så hender jeg ser på andre tvserier av og til:) hehe

  4. Jeg har faktisk aldri fulgt meg på One Tree Hill, men har hatt lyst flere ganger. Men jeg ser på så mange andre serier at jeg har ikke fått prioritert denne. Vet det er mange som ser på den, så den er nok veldig bra 😀

    Jeg laster ned alle mine TV serier på thepiratebay. Laster filene ned i BitTorrent 😀 Da får man filene på dataen, og hvis du laster ned de filene som har mest «seeders» så er det liten sjangs for virus 😀

    1. hehe,jeg ser på mange serier også. Så når one tree hill gikk over til fem på tvnorge ,så falt jeg av lasset. Så nå vil jeg prøve å se enten fra starten eller følge med fra der jeg slapp:)
      Prøvd å finne frem på piratebay,hender jeg bruker den. Men finner ikke hele sesonger der. Pleier som regel å ta hele sesonger 🙂

    1. 🙂 Denne serien (one tree hill) skal det visst være totalt 9 sesonger, tenkte på å vente til den siste sesongen og prøve å få kjøpt samledvd/boks:)

  5. Har aldri fulgt med på den serien, og nå som det har gått så lenge tenker jeg at det aldri kommer til å skje, blir helt overvelmet av hvor mye jeg eventuelt måtte ha sett :p

    Sv; Haha, kanskje det :p

    // Ja, det hadde jeg absolutt gjort :p

    // Tja, vet ikke helt om det var det, for har ikke noe i mot humoren i filmen, at det blir det samme, for det er jo tross alt morsomt..

    // Hehe, ja det må man nesten :p De fleste tv-serier som skal være i New York blir nok spilt inn i LA, f.eks i Universal Studios, der er det et gigasvært set som skal være New York. Når jeg ser på Friends ser jeg at det er et sånt set (f.eks i en episode jeg så i går hvor Chandler løp langt nedover gata), så de mange TV-serier og filmer bruker sånn set. Men jeg tror faktisk CSI NY blir spilt inn en del i NYC, hele byen er jo som et filmset.

    1. Den serien er kjempe bra, nesten som O.C aktig:) Tror du ville ha likt den!
      // Ja, det er jo sant at de i L.A har sånn set som ligner på new york. Men har de tre første sesongene av CSI:NY,og hender jeg ser på ekstra materialet. Så de skaperne sa at de spilte noen av scenen der og litt i studio:) Morsomt å vite da, virker som virkelighetsnært:)

  6. Huff starten var så mye mye bedre enn den kjærlighetssmørja de kommer ut med nå! Synes de kunne slutta nå, mens leken var litt god iallefall.. Har ikke troa på at de kommer seg opp igjen

    1. Har ikke sett helt til nå,men har fått med meg at Lucas og Peyton er ute av serien. Følte at de var en av hovedparene. Men de skal jo gi seg etter sesong 9 har jeg hørt:)

    1. 🙂 Laster ned som regel,men finner ikke hele sesonger. Men har planer om å kjøpe de opp på DVD:)men tror jeg kanskje skal vente til siste sesongen har kommet ut,så kan jeg kjøpe sånn samleboks:)

  7. Laster ned via torrents jeg da.. superenkelt. 🙂 Har mac, så bruker Transmission og går inn på torrentz.com for å laste ned det jeg vil ha:) Har sett ALT av one tree hill:D

    1. Aha, takk for tipset:) laster ned via eztv.it som regel,men de har torrents for de nyeste sesongene. På pirate bay finner jeg ikke helt sesongene samlet,bare par episoder her og der.

  8. Vi datt av lasset omtrent på samme sted vi da. En eller annen dag skal nok jeg få kjøpt inn alle sesongene også, men akkurat nå føler jeg nesten mer for et TV-fritt år, da den bare står her og samler støv! :p

    Alt bra med deg? 🙂

    (Har ikke hatt internett på ei stund, ama)

  9. Åååh, One Tree Hill er bare så bra serie! Elsker den, rett og slett! Håper du får ta igjen det fortapte da søte Ninq 🙂

    Du har også en utrolig fin og koselig blogg 🙂 Fikk også en mail en dag om at hun hadde prøvd å søke på navnet mitt på google, og da kom hun tilfeldigvis innom bloggen din med bloggprotrett ved meg 🙂 haha, syns det var litt sjarmerende at hun oppdaget din blogg! 🙂 Men samtidig er det en litt rar og skummel tanke å tenke på at noen tar å søker på deg!

    sv: Tusen <3lig takk for det søte Nina 🙂 MacBook Pro er helt fantastisk, jeg elsker den ❤

    1. Helt enig med deg Birte:) Håper jeg får kommet ajour med den:)

      Kjempe koselig å høre 🙂 Nå ble jeg glad! Merkelig hvordan nettet funker,og man kan nesten snuble over innlegg. Google funker at de plukker opp ord fra mange tusenvis av sider(enda mer også). Synes også det er litt rart og skummelt at folk søker for å så finne deg:) Sånn er internettet, man kan finne alt mulig 🙂

      //Bare hyggelig 🙂 Marita(søsteren min) har også den,men tror hun har bare vanlig Macbook.:)

  10. Sv: Ja, kunne vært morsomt å prøve i allefall. Men jeg hadde nok ikke greid et helt år jeg heller, da jeg er sammen med en TV-slave ut av en annen verden. Det er omtrent bare når han er her eller at jeg er der, at jeg ser TV. Men da sitter jeg gjerne med noe håndarbeid eller noe, og følger ikke helt med på det han ser på alikevel 😉

  11. Ramlet inn på denne bloggen da jeg googlet noe med One Tree Hill, og jeg ser det er en stund siden du spurte etter disse sidene, men tenkte bare å anbefale en side i tilfelle du ikke har sett ferdig sesongene enda; http://www.1channel.ch, det var tidligere letmewatchthis.ch 🙂 der ligger alle sesongene av OTH, bare husk å klikke på tv-shows før du søker :)) velg putlocker til å spille av med, så får du stort sett veldig god kvalitet! I tillegg slipper du å laste ned filer som tar opp plass på pc’en 😉
    Er forresten bare 8 sesonger som er ute, den siste kommer på tv-skjermen i amerika etter nyttår en gang har jeg hørt!

    1. Tusen takk for tipset!:) Skal skrive tipset inn i et innlegg også for andre til å se ! Har lett etter steder å se OTh etter jeg datt ut etter sesong 6.

  12. Det finnes jo mange sider, men fungerer ikke i Norge … : / ønsk deg one tree hill i bursdags gave elr julegave? : D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

