Filmer · om litteratur og bøker · om min hverdag

En bloggfridag

Må nesten ta meg en liten  bloggfridag idag, formen er ikke så bra nå. Så innlegget om hva jeg synes om Pirates of The Carribean 4 (on stranger tides) må dessverre vente. I natt fikk jeg fikk sove pga hodepine,og etter jeg stod opp var jeg kvalm og hadde vondt i magen. Nå er jeg utslitt etter å bare tatt  en liten tur opp til posten, for å hente bøkene jeg skrev om i dette innlegget. Er også ferdig å lese denne boka her, og skal begynne å lese «Alkymisten» av Paulo Coelho

Men kort sagt kan jeg si at jeg likte filmen godt, jeg satt å lo og ristet på hodet av gode gamle Jack Sparrow, og ble giret av theme sangen «The Black Pearl«(hadde den på hjernen hele kvelden),som så og si kan være Jack Sparrows kjenningmelodi. Skal skrive mer om det,men nå orker jeg ikke å sitte ved pcen. Nå er det senga som skal være min beste venn.

//linket

Skulle egentlig være litt sosial idag også,å  møte en venninne i Oslo. Men formen som jeg har nå er jeg ikke noe materiale for sosial omgang.

Håper alle får en fin onsdag! Skal stikke innom å svare på kommentarer etterhvert!

 

24 kommentarer om “En bloggfridag

    1. Takker Luisa:) Er i bedre form nå, trenger nok en god natts søvn og litt mer slappe-av-ing=) Slappet av virkelig i går og fikk lest ut «Alkymisten» av Paulo Coelho.Skal skrive en liten bokanmeldelse om den senere:)

    1. hehe:) Anbefaler en tur innom kinoen å se den:) Synes denne var bedre enn den forrige filmen:) Du kan også lese min mening om filmen her(https://inmystrangeworld.wordpress.com/2011/06/16/pirates-of-the-caribbeanon-stranger-tidesmin-mening/). Leste ferdig «Alkymisten» i går også, skal skrive en liten bokanmeldelse om den også. Synes den var grei,men kanskje litt oppskrytt bok.Mulig jeg kanskje bør lese den 1 gang til for å få helhets bilde. Men fikk med meg hovedpunktene i boka=)

  1. Tilbaketråkk: Siden sist.. «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

