Filmer

Ai,ai pirates life..

Idag så består mine tirsdagplaner av å komme seg på kino ettersom det er leeenge siden sist gang jeg var i en kinosal. Litt abstinenser for en kinogjenger som meg,som du ofte kan finne i en kinosal ca 1-2 ganger pr måned. Det er ikke alltid lommeboken tilsier ofte besøk ,men nå er det på tide med en liten tur.

På kino programmet står det ingen ringere enn Jack Sparrow og POTC4(pirates of the carribean). Ettersom mai måned for meg bestod av eksamen og pugging så fikk jeg ikke sett potc4 når den hadde premiere.

Det er Nina M som skal joine meg og jeg gleder meg til å se filmen. Den har fått varierende og forskjellige mottakelser rundt omkring i avisene. Har lest et par blogganmeldelser om filmen,men er spent å se for meg selv.  Synes ikke 3’ern var noe særlig bra,helt grei. Så er spent å se om denne her er hakket bedre eller ei:)

Ellers utover kinoturen  på kvelden, skal jeg slappe av som vanlig idag,håper på fint vær så jeg kan få sittet ut på terrassen å lese videre i boka jeg holder på med. Nærmer meg slutten nå.

La også merke til at blogg.no hadde litt problemer i går,så jeg fikk ikke lagt inn svarene med en gang på de bloggene som hadde lagt igjen kommentarer. Tror jeg har gjort det på de fleste nå. Hvis ikke,så er svarene her på bloggen min også!

Orket ikke å sitte så alt for mye på pcen i går,var helt i daffemodus og gjorde ikke annet enn å sove,spise,se på tv/lese bok .

Håper alle får en fin tirsdag,og håper alle hadde en fin pinsehelg. Synes dagene flyr unna nå. Kanskje litt klisje å si det,men det er jo sant.

Så idag kommer jeg til å være borte fra pcen,litt pcfri skader ikke.

Har du sett Pirates  Of The Carribean 4?(hvis så,hva synes du?)

Har du noen spesielle tirsdagplaner?

*Alle bildene er linket!//all pictures are linked

39 thoughts on “Ai,ai pirates life..

  1. Jeg har ikke sett den ennå. Blir nok til at vi venter på DVD. Det er ikke alltid like lett åkomme seg på kino like ofte som man vil, nårman har barn. Men vi ser nok på film da. Så vi mangler ikke underholdning. Du må skrive om hvordan filmen var da!

    1. Kan skjønne det når man har unger, men det er jo kos å se den hjemme også. Slipper å stresse å rekke kinoen,stå i kø.:) hehe. Men skal skrive et innlegg om filmen:)

  2. Jeg elsket den nye Pirates-filmen! Håper det blir mange, mangle fler!

    //Tusen takk for bloggtipset! Det var utrolig mye info om de nye tvseriene. LIKER!

    1. Så bra:) Nå gleder meg bare mer og mer!:)
      //bare hyggelig! Kjempe bra blogg om serier:) får man de nyeste info om seriene,rykter og annet styr:)

  3. Kjekt på kino da. 😉 Nei, har ikke sett Pirates of the Caribean 4 enda i allefall og nei, har ingen spesielle planer for tirsdagen. Dagen blir vel som dagene mine pleier tenker jeg, hehe. 😛

    1. Mhm,det er det. Lenge siden sist for min del. Så liker jeg veldig godt pirates of the carribean filmene også:) Greit med sånne dager hvor man kan bare slappe av og ta ting som det faller seg:)

    1. Du får glede deg til å se den:) Jeg likte den godt,er jo fan av Jack Sparrow. 🙂 LIkte nr 1,2, nr 3 av filmen var helt greit,men 4 var bedre en 3:) hehe Det er jo Jack Sparrow som utgjør hele sulamitten:)Håper på flere filmer med han:)

  4. Tirsdager er det jo to for en kino. Skulle egenltg ha vært på kino jeg også. Det er sånn ca 4-5 filmer jeg har lyst til å se, men tror nok ikke jeg kommer til å få susa meg til å se dem på kino. Det er alltid 100 andre ting jeg også skulle ha gjort. Så da blir ikke kino en prioritering…

    1. Det hadde jeg helt glemt, men så har jeg ikke netcom eller chess heller. Kino tilbudet deres er jo grunn nok til å bytte til en av de:P hehe. Jeg så den POTC4 i 3d,men skal nok kjøpe opp alle filmene å få sett den siste på DVD.

    1. 🙂 Elsker disse filmene også, denne her var kjempe bra også:) Jack Sparrow som utgjør hele filmen,og synes Johnny Depp er utrolig flink skuespiller!:)

  5. Jeg har sett 1`ern og 2`ern, men skjønte ikke bæret av den 3 hehe.. så da gidder jeg ikke å se 4`ern heller 😦 synd, for synes det er en bra laget film 🙂 og Johnny Depp spiller utrolig bra 🙂

  6. Jeg har sett POTC 4, og jeg syntes den var helt grei 😀 Ikke en av de beste, men veldig underholdene! Gleder meg til å lese hva du syntes!

    1. Er av den samme mening som deg, synes den var helt grei og den var kjempe underholdende. All ære går jo til Jack Sparrow:) hehe Likte jo den godt,men synes kanskje at de siste to filmene har «utviklet» seg i historien:)

    1. 🙂 Synes den var bra og veldig underholdene i seg selv, og det er jo vår kjære jack som gjør filmen til det den er:) Synes Johnny Depp er kjempe bra skuespiller:)

    1. Er enig med deg i det:) Uten Jack Sparrow tror jeg kanskje ikke at jeg hadde sett filmen:) Sett bort i fra det, var 4 bedre en 3’ern synes jeg. Morsom og spennende:)

  7. Likte du den? Jeg så den dagen etter eksamen.. jeg syns den var hysterisk morsom:p.. jeg vet ikke om jeg likte filmens historie osv, men den var underholdende:p

    1. Jeg likte filmen ja:) Synes som deg at den var underholdende og spennnede, historiene synes jeg blir for like til tider. Synes liksom ikke det har vært en helt klar utvikling, med tanke på film 1 og 2.

    1. Så også den i 3D, var en spesiell opplevelse:) hehe. Var en underholdende og spennede film, historien var kanskje ikke den mest unike i seg selv. Men Jack Sparrow utgjør hele showet synes jeg.:P hehe

  8. Jeg likte den veldig godt, jeg er stor Pirates of the Caribbean fan for å si det slik, og enda større Jack Sparrow fan, for et herlig univers å bo i. Digg digg. Håper du likte den!

    1. Skjønner at du liker å leve Jack Sparrow universet! Han utgjør hele sulamitten,og jeg er imponert over Johnny Depp og at han klarer å lage den karakteren så realitisk (hvis du skjønner meg.hehe).
      Likte filmen,synes den var spennede og underholdende. Men skal jeg trekke frem bitte litt negativ er at jeg synes ikke selve «ekspedisjonene» har utviklet seg.

  9. Åh, jeg elsker å gå på kino! Men som med deg, er ikke lommeboken like glad i det, så det blir til at jeg er altfor sjeldent på kino i forhold til det jeg kunne ønske. Jeg likte veldig godt den første POTC, men ble litt skuffet over de to neste, og spesielt over nr 3 – men jeg må jo selvsagt få med meg den siste også;)

    Tenkte så veldig på deg igår:) Regner med at du er ganske så lettet nå som alt av eksamener er ferdig? Gikk det bra? Kan garantert lese meg til det i innleggene dine, men har bare tid til å lese dette siste nå foreløpig, men jeg kommer tilbake;)

    1. Samme her også, pleier som regel å være mer ofte. Men nå i det siste har jeg pga skole og eksamenstress ikke hatt tid til å være sosial eller komme meg på kino. Men synes denne filmen var hakket bedre en nr 3. Likte heller ikke så veldig godt 3, men 1 bra og samt 2 var bra 🙂 Liker veldig godt karakteren Jack Sparrow,og hele pirat greiene.
      Håper jo på en til film,men da tror de bør sette stopper der hvis det blir noe.

      Koselig at du har tenkt på meg rebella, har tenkt på deg også:) Er kjempe lettet ettersom det er ferie ,og jeg tror ikke latin eksamene gikk greit. får resultatet neste uke, hjemme eksamen tror jeg består på. Men venter på eksamens resultatene ennå. Jeg spyr jo ut innlegg til tider,og det er jo ikke lett å holde øye med. det skjønner jeg jo:) hehe. Koselig å høre fra deg igjen:) Klem

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

