om litteratur og bøker

En smakebit på søndag #23- Supernatural Book of Monsters..

Denne uken slenger jeg meg også på den ukentlige utfordringen som er fra Flukten fra virkeligheten(bokblogg),hvor du tar opp boken du leser nå, velger ut et lite avsnitt(ikke avslør så mye av handlingen!),deretter legger du linken igjen i dette innlegget. Du trenger ikke å ha bokblogg for å være med!

klikk på bilde for å lese mer om selve boken.

Denne uken er jeg over på en bok jeg ventet på lenge, det er en slags oppslagsbok/fiction bok/dagbok  fra serien «Supernatural«. Denne boken skal innehold oversikt over minst 24 skumle monstre,og med tegninger og bilder fra serien. Denne boken tar også opp mye folklore;eller myter og vandrehistorier som kommer igjen i filmer og serier. Ikke minst fra serien selv(Supernatural).

Fra side 55

There are more things  in heaven and earth,et cetera,et cetera.Or,to put it another way,here’s what astronomer Arthur Eddington said about the general bizarritude of everything: «The universe is not only stranger than we imagine,it’s stranger we can imagine».

Klikk på bildet for å lese mer om utfordringen!

Hvilken bok leser du for tiden?

14 thoughts on “En smakebit på søndag #23- Supernatural Book of Monsters..

  1. Human rights in criminal proceedings…. Ikke akkurat noen høydare og er langt fra en virkelighetsflukt 😛 Virkelighetsflukten kommer neste helg i london…

  2. Har ikke lest den, men hørtes spennende ut! Akkurat nå leser jeg en krimbok av min favoritt James Patterson…men det blir bare litt innimellom, når jeg ikke leser dramapedagogikk….blæh…det er ikke særlig morsomt!

    1. Er en ganske interessant bok:) Skal skrive en liten bokanmeldelse om den når jeg får slukt den.hehe:) Hva slags krimbok er det? Er ikke så mye «vanlige» bøker man får tid til å lese når man har pensum og skole på planen. Kjenner meg igjen der!

  3. Tusen takk for smakebiten 🙂 Denne boken er helt ny for meg(så den første gangen for noen dager siden her på din blogg). Jeg elsker Supernatural(spesielt Dean ;)) så denne boken burde jeg jo skaffe meg.

    1. Bare hyggelig:) Boken er kjempe fin for alle supernatural fan,og samt folk som liker å lese om overnaturlige ting og myter. Man trenger nødvendigvis ikke å ha sett alle sesongene eller sett serien,pga forfatteren forteller litt om omstendighetene som serien er basert på ,om brødrene osv, , i innledningen. Denne boken er fra 2009 ,så den dekker nok ikke alle monstrene vi har sett iløpet av de 6 sesongene hittil. Elsker også dean:P hehe.
      Jeg bestilte denne brukt fra play.com,betalte 80 norske kr for den!:)kan sikkert få den enda billigere,men da kan hende den er litt mer brukt. får det man betaler for .heh:)

  4. Den jeg leser heter Private. Det er en enkel og spennende krimbok. Patterson spyr ut krimbøker i full fart året gjennom, og dette er en av bøkene som står alene, som ikke er en del av seriene han skriver!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

