om bilder og sånt · om min hverdag

Weekend

Hele dag har jeg hatt lyst å gjøre sånn som Miley ovenfor gjør,slappe av med en bok. Kanskje lese den boka i stedenfor å bruke den som en pute. Men når man har en nevø på 5 år på overnattingsbesøk er det ikke hvile som står på planen. Selvom jeg slapp å stå opp tidlig med han..

Lille rakker’n.hehe

Det gikk i mye Nintendo DS spilling for både nevøen,og nabogutten som var innom en tur. Jeg drev å fløy fra den ene til den andre som satt med DS’en,for å hjelpe og forklare ettersom de spillene jeg har, er med engelsk tekst .

en sliten DS hviler etter X antall timer sammenlagt spilling.

Nå nærmer jeg meg slutten på «Dead and Gone» av Charlaine Harris,og gleder meg til å ta fatt på» Supernatural book of Monster,spirits,demons and ghouls» av Alex Irvine.

Det har gått over 1 uke siden siste eksamen,og jeg har hatt en avslappende uke. Hvor boklesing er det jeg har gjort mest,samt å slappe av og se på «The Ellen DeGeneres Show». Synes det er noen ganger bare deilig å koble av fra verden litt,og være for meg selv. Kanskje litt usosial holdning,men har mange uker igjen til å være sosial. hehe

Denne uken har ikke vært uken med det fine været heller, det har bøtta ned med regn fra mandag til lørdag.. Sola du er ønsket nå!

//linket

Håper alle har hatt en fin uke,og har en fin pinseaften! Nå skal jeg lese de siste par sidene av boka jeg holder på med.

 

19 thoughts on “Weekend

    1. hehe,hun er sånn at hun legger seg opp på alt. Enten det er skolebøker eller vanlig bøker,mobiler eller ipod.
      Synd at du glemte igjen Harry Hole da..:/ Du får kose deg for det!

    1. Uh,takker for tipset:) har ikke ennå fått den boka:( nå forsinkelser med bestillingen min fra capris.no,så jeg får de to andre først og 13th tale senere. hehe

  1. Haha, det første bildet var jo helt genialt! Blinkskudd!

    Sv; Akkurat nå så husker jeg ikke hva From Dead to Worse handlet om… :p

    // Ja, håper den kommer på kino, men har både lest at den gjør det og at den ikke gjør det. Ifølge imdb skal den komme ut i Sverige til høsten, så håper Norge gjør det samme!

    Skal selvfølgelig gjøre det, men først må jeg jo begynne å lese den :p

    1. hehe=) hender jeg får noen blinkskudd med Miley!

      // From dead to worse handlet om,hmm. hehe. husker ikke helt,men det var ikke noe spesielt annet enn at hun fant ut at hun hadde en tipp-tipp bestefar som var fe,eller fairy,og at claude og claudine var hennes kusiner.:) Er ferdig med bok nr 9 også, men skal ta en minipause mellom bok 10 og 11. Har ikke fått kjøpt de ennå.

      //får håpe den kommer på kino her i Norge. ellers så kan man kjøpe den fra utlandet når den tid kommer,og se den:)

  2. Søt pusekatt! ❤ Skjønner at det kan bli litt slitsomt når man har barn på besøk ja, men det er jo koselig også! Været har vært helt merkelig i det siste. Håper det ikke er sånn det skal være resten av sommeren. Jeg er i Tokyo akkurat nå, og her er det mye bedre, til tross for at vi faktisk befinner oss midt i regnsesongen. Rart.

    1. 🙂 er jo koselig med barn på besøk ja,men man merker som regel etter de har dratt at det har vært full rulle.hehe:) Idag er det faktisk solskinn(med blåst) der jeg bor:) Håper du får en fint opphold i Tokyo:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

