om min hverdag

Friday,I’m in love..

Nå er fredagen kommet for å bli og selvom ikke været er helt bra så er jeg litt i god humør. Litt trøtt endog,ettersom jeg stod opp kl.08:30 pga det regnet og tordnet om hverandre. Det er noe spesielt når fredag kommer,og det er kanskje noe som henger igjen etter skolen. Dette semesteret hadde jeg forelesninger nesten hver dag,og når fredagen kom var det nesten noe «Hellig» hvis dere skjønner.

Skal snart løsrive meg fra pcen og forsette å lese «Dead and gone» av Charlaine Harris. Drikke opp teen og slappe av litt før vi her hjemme senere får overnattingsbesøk. Nevøen til meg og Marita kommer på besøk,så det blir nok litt full rulle utover. Det er ikke noe særlig utevær heller,så vi får finne på noe inne. Men skal få laget et lite bloggroll innlegg,så dere kan senere i kveld kose dere med blogger jeg anbefaler.

Håper alle får en fin helg! Har dere fint vær der dere bor?

7 thoughts on “Friday,I’m in love..

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

