Bloggroll/Blogganbefalinger · Inspirasjon og tips

Bloggroll #2

Syntes det kanskje var på tide med en ny bloggroll,et par blogger som jeg liker veldig godt og som jeg synes dere burde ta dere en liten tur innom. Skal bytte ut «ukens blogg» med disse bloggrollene,og poste de i ny og ne. Legg gjerne igjen tips til blogger som jeg kan sjekke ut!

Foreløpig kan dere «kose» dere med disse tre bloggene under!

//linket

Luftslott er faktisk en blogg jeg kom over tilfeldighet,etter en av mine hoppe fra blogger-til-blogger konsept. Dvs at jeg av og til sjekker ut bloggene som legger igjen kommentarer hos blogger jeg leser fast. På den måten kommer jeg over mange fine blogger,som jeg kanskje ikke ville funnet. Bloggr.no er også en annen type bloggplattform som jeg aldri har vært borti før heller. Nok om det.  Bloggen litt Luftslott er fylt med mye fine innlegg(velskrevet) og fine bilder som hun enten tar selv eller henter fra inspirasjonsstedet weheartit.com.

Anbefaler å ta turen innom henne hvis du både liker hverdagsblogg,men også en som tar opp mote og presenterer mattips/oppskrifter.

//linket

Flukten fra virkeligheten er en bokblogg med det lille ekstra. Bloggeren hun blogger både om bøker,men også om filmer og tvserier. Funderer du på hvilken bok du skal lese eller leter kanskje etter gavetips kan du ta turen innom denne bloggen her. Hun skriver velformulerte bokanmeldelser og det er flere ganger jeg har hatt lyst å bestille bøker etter å lest bokanmeldelsene hennes.Foreløpig så skribler jeg ned bøker jeg ønsker meg, ellers så hadde nok den nokså tomme bankkontoen min enda mer slankere.

Flukten fra virkeligheten er en blogg for deg som elsker både bøker og tvserier. En god kombinasjon sier jeg!

//linket

Siri’s  blogg  kom  jeg over ved en også tilfeldighet(morsomt det), og er en svensk blogger som blogger både om sin hverdag,men mest av alt tar fine bilder som man blir inspirert av. Designet hennes er fint og enkelt,og bildene får kommet mer frem.

Siri’s  blogg er perfekt for deg som liker både å titte på fine bilder og bli inspirert,men også liker en hverdagsblogg.

Les bloggroll #1 her!

Har du lest noen av disse bloggene ovenfor?Kommer du ofte over nye blogger ved tilfeldighet?

24 thoughts on “Bloggroll #2

  1. Artig med slik bloggroll! :o) Interessant for meg som har så få blogger å lese 🙂
    Håper jeg kommer igang igjen etter eksamensmaset med bloggingen min igjen også 🙂

    SV: – takk for det Nina! :))

    1. Det er morsomt 🙂 Synes det er fint når blogger jeg leser også tar de,så får jeg enda mer fine blogger å lese:) Anbefaler en tur innom de jeg anbefaler:) Kjenner igjen at bloggen kan bli litt i annen rekke med eksamensmaset:) hehe. Lykke til:)
      //bare hyggelig:) stå på videre:)

  2. Tusen takk for de fine ordene om bloggen min, nå ble jeg kjempeglad 🙂 Takk for anbefalingene av de to andre bloggene, de skal jeg ta en titt på.

  3. Tilbaketråkk: Bloggroll #7 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

