Tvserier

The Ellen DeGeneres Show

//linket

Du vet at du er kommet i ferie modus og en smule tvgeek når man stiller inn vekke klokka eller for min del ber moren min om å ikke la meg sove lengere en til 12.00. For nemlig 12.20 på TV2 begynner The Ellen DeGeneres Show.

Skjønner ikke at jeg ikke har sett på hennes kule og awesom show, og at jeg har tidligere sovet over det. *riste på hodet* Men hun er en dame i egen liga,og jeg synes showet har en originalitet. Noe som bare hører til henne. Hun tar godt vare på sine gjester og er en liten «mini»oprah. Siste(eller det jeg har sett av showet) har hun gitt ut pengegaver og hjulpet folk,men også gitt til gjester.

//linket


Liker også måten hun både innlemmer alvorlige ting/temaet inneblandt morsomhetene og kjendisene som stopper innom. Vi i Norge ligger litt i etterkant enn i Usa,og på TV2 nå er vi fremdeles på mai sendingene til Ellen. Denne uken på showet er det hennes favoritt kjekkaser(hunks), idag er det Patrick Dempsey(kanskje også kjent som «Mcdreamy» fra Grey’s Anatomy) som er på gjestelista blant annet.

//linket

 

Pleier du å se på «The Ellen DeGeneres Show»?

*Alle bildene er linket

13 thoughts on “The Ellen DeGeneres Show

    1. Thumbs up 🙂 Skjønner ikke at jeg ikke har sett på henne før. Men hender jeg sover over programmet,eller kommer halvveis.Nå er jeg programmert til å stå opp 12.00,få litt tid til å spise frokost/lunsj før showet begynet:P

  1. Jeg digger Ellen! Og ser på det innimellom når jeg er hjemme på den tiden. Jeg synes hun er lite selvhøytidelig og morsom! Hun tar godt vare både på gjester og publikum! Jeg liker henne mye bedre enn Oprah som er litt vel høy på pæra!

    1. Så bra 🙂 Digger somsagt henne også! Må nesten stå opp for å se henne,som det dovendyret jeg er. Elsker å sove leeenge om morgenen:) Ja, det var kanskje på tide at Oprah gav seg, ble litt mye til tider:) hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

