om min hverdag · om mine følelser og tanker

Keep me hanging on..

*SMIL* Må bare smile hver gang jeg titter innom bloggen min og se alle koselig kommentarene som tikker inn. Dere er sikkert lei at jeg skal lage et innlegg hver gang besøkstallet mitt går opp,men har bare lyst å gi litt oppmerksomhet til dere. Hadde vært like glad hvis jeg bare hadde en håndfull gode lesere.

At det er over 22 000 solstråler som har tatt seg tid til å titte innom min vanlige og enkle blogg er til å smile av. Gir meg den lille motivasjonen,bli inspirert og få luftet ut tanker og idéer. Bloggen har ikke vært mye i fokus pga mye eksamens stress  den siste måneden,og innleggene har kanskje ikke vært den mest spennende sorten. Men nå har jeg fått tiden til å slappe av og «komme meg» etter et stressende semester. Prøver å komme inn i vanlig «bloggrutine».

//linket

Har også fått 2 nye følger på blogvin,velkommen skal dere være! Ekstra stas er det også å se nye følgere her også! Bloglovin er en utrolig bra måte å samle alle sine favoritt blogger på et sted.Thumbs up!

//linket

Det er når jeg får nye lesere og besøkende som bare titter innom ; at jeg funderer og tenker på den gangen jeg bestemte meg for å begynne å blogge.

Jeg begynte å fundere på blogging for nesten 2,5 år siden,og det var etter mye om og men at jeg begynte på blogg.no. Førstningen visste jeg ikke helt hva dette gikk ut på,men ble «varm i trøya» etter hvert som månedene gikk. Jeg lærte meg ting og tang underveis. Hva som var lurt å blogge om,og ting man burde kanskje unnvære på bloggen. Bloggen var først og fremst et fristed for mine tanker,en liten online dagbok så både vennner og familie kunne få lite innblikk.

//fra weheartit.com. Fant dessverre ikke permalenken.

Den høsten begynte jeg også på UiO. Så jeg tenket det hadde vært fint å ha et sted hvor mine venninner som kanskje ikke bodde i nærheten og studerte andre steder;kunne ha et sted å lese om ting og tang som skjedde i min hverdag. En måte å holde båndene vedlike.

Etter 2år på blogg.no fikk jeg rett og slett nok, jeg var dritlei av alt snakket om topplista,smiskerne som la igjen reklame og ville klarte opp den lista. Så var det også at jeg ville prøve bloggingen på et annet nivå,og valget om å flytte over til wordpress.com gikk lett som bare det i fjor. Følte blogg.no var helt i «steinalderen» med tanke på andres bloggplattformers utvikling. Det var på tide å starte på scratch,begynnelsen igjen.

Her er jeg nå,nesten halv år på wordpress.com. En gladere blogger er jeg også,og når jeg «flyttet» kom jeg over så mange fine og gode bloggere. For all del er ikke noe galt med bloggerne på selve blogg.no,men jeg reagerer på selve blogg.no systemet.

Skal ikke bable høl i hodet på dere, ville bare si tusen takk for at dere titter innom og legger igjen fine spor etter dere. Dere er alle fantastiske Nå skal dere får slipper å høre meg bable om dette igjen før om 30 000 besøkende!hehe🙂

Idag står det  på planen; masse lesing ettersom været ikke viser sin beste side(leser «From dead to worse» av Charlaine Harris nå),se på Frustrerte Fruer og kanskje se sesongpremieren på » Law and order: L.A» på TV3 kl.22.30 idag.

Håper alle sammen får en fin Tirsdag!

 

22 kommentarer om “Keep me hanging on..

  1. Jeg er ikke helt «med» i bloggverdenen føler jeg, får ikke med meg så spesielt annet meg selv og de få jeg følger, og har ikke fått med meg at blogg.no ikke er noe særlig. Synes det er helt greit jeg da :p

    Sv; Hehe, ja for din del ja :p

    // Ja, det skal absolutt ikke mye til!

    // Å ja, da så, hadde blitt litt skuffa hvis jeg fikk så lite saus liksom :p

    // Det kan jeg skjønne 🙂

    // Det eneste som er spennende i bøkene fremover for din del er Sookie og Eric ❤

    1. hehe, er nok ikke alle som har lagt merke til allt styret rundt blogg.no. Men er jo avhengig av hva man vil med bloggen,om man liker å ha en enkel blogg eller ei:)Jeg fikk lyst å prøve meg på litt annerledes bloggplattform.

      // hadde nok selv blitt skuffet hvis det var lite saus. jeg er et saus menneske og blir sur hvis jeg ikke har nok saus på kjøtt o.l
      //Gleder meg allerede,har lest innmari mye idag og har lest til kapittel 12 eller noe.

  2. Sv; Det var jo ikke Forrest Gump det var meningen at du skulle få lyst til å se på da :p

    // Kjenner også igjen det sitatet, liker det selv 🙂

    // Ja, det burde absolutt vært en del av lærerutdanningen og lære å takle slike situasjoner! Det er nok noe alle lærere kommer bort i!

    1. //haha,nei. var jo ikke det. men kan jo se begge filmene:) tihi!

      //får håpe det kommer noe nye regler eller noe innenfor læreryrket. Det er nok forskjellige fra sted til sted.Men endog burde det være retningslinjer.

  3. hihihihih, jeg håper jeg er en av dem : D
    Oh vettuhva, jeg var lei av blogg.no fØR jeg starta å blogge :p Jeg var smart til og med før jeg starta å blogge, jeg! Styrte unna den plattformen 🙂
    Stigende besøkstall er gøygøygøy!! 😀

    1. hihi:) det er du vettu:) Ja, det er ikke alle som starter med blogg.no nå for tiden.Er jo mange andre plattformer. 🙂
      Stigende besøkstall er alltid gøy:) koselig:)

  4. Tenk at du har blogget så lenge, også har jeg ikke snublet over bloggen din før nå i det siste. Det er nesten ikke til å tro. Men er utrolig glad for at jeg har kommet meg innom den nå 🙂

    1. hehe,nei. det er merkelig det,men så har jeg kanskje ikke vært på raderen så lenge. kanskje det hjalp litt å bytte plattform. Komme over fine blogger(deriblant din blogg). Koselig å høre at du er glad du har kommet over bloggen min<3

  5. Det er så moro å blogge når du føler at det faktisk er noen der som hører på hva du sier! Gratulerer med 22.000 besøkende! Det er imponerende!

    1. Tusen takk:) er utrolig at det er kommet opp i 22 000 lesere allerede. Er nok mange gode lesere som er faste også,men uansett er jeg glad for alle besøkende. Både de som bare titter innom og for de som legger igjen spor. Motiverende er det jo!

  6. 22 000 besøkende!! ikke verst, Nina:) Er wordpress like «enkelt» å bruke som blogg.no? Jeg liker det at det er så enkelt på blogg.no

    1. :)hehe,nei. ikke verst:) Jeg føler at wordpress.com kanskje er litt mer oversiktelig enn med blogg.no,har bedre svar funksjon og bedre dele muligheter. men hvis man er ute etter en enkel og grei bloggplattform er jo blogg.no fin:)

  7. Heheh lurer på hvor mye du egentlig blogger jeg da om du mener du er ute av rutinene nå. Klarer ikke å henge med på alle innlegga jeg iallefall:P Skjønner at folk kan irritere seg over ting på blogg.no. Jeg irriterer meg over at jeg i lange tider har gitt faen i design og slik nå. Jaja får bare være. Den der lista ser jeg fint lite på iallefall;)

    1. hehe. Ja,si det. hender jeg kan publisere opptil 4 innlegg pr dag,men har litt mer «normalt» forhold til det. Sprer innleggene utover:) hihi Følger heller ikke med på den lista heller:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

