Filmer · om litteratur og bøker

Breaking Dawn part 1-Trailer

//linket

Kom over denne trailer på Youtube og det er jo traileren til «Breaking Dawn part 1» , altså første delen av siste filmen i Twilight Sagaen. Er en «liten» Twilight Fan og jeg gleder meg mye til denne har premiere den 18.november i år. Spent å se hvordan de har laget filmen.100% tro til boka blir det nok ikke,men spent for det!

//linket

Kanskje jeg skal prøve å få lest siste del om igjen før den tid. Denne er kanskje litt mer dystere og mer spennende en de siste filmene. Mye forandringer og nye utfordringer …

//linket

Fler som gleder seg til begynnelsen på slutten av Twilight Sagaen?

 

16 thoughts on “Breaking Dawn part 1-Trailer

  1. Jeg gleder meg! Er ikke superfan av Twilight, men synes allikevel både bøkene og filmene er underholdende nok! Kommer til å være kjipt når både Harry Potter og Twilight (glad de lager to filmer ut av Breaking Dawn) er over. Heldigvis skal jo både The Hunger Games og The Mortal Instruments filmatiseres, så det er jo noen filmer å se frem til også!

    1. Jeg vet, kommer til å bli tomrom etter både Twilight og Harry Potter. Men det kommer nok mange bra filmatiseringer av bøker i tiden fremover. Har ikke lest The Hunger Games ennå. Men hørt de er bra:)

  2. vettu, eg har fått litt sånn avsmak for han der Robert Pattinson eg, så eg kan kje sei at eg glede meg så mye, men det ska bli kjekt å se koss det går 😉

    kanskje eg e ein sånn team Jacob type, hehe 😉

    / tusen tusen takk, ja nye følgerar e alltid kjekt 😉

    1. hehe:) du er sikkert ikke den eneste! kanskje blitt alt for mye om han i mediaer og hylende jenter. er litt begge team,men heller mest mot edward.haha. Var en periode i begynnelsen av Twilight hysteriet at jeg var litt for mye ehm.. opphengt. resultatet er plakat av robert på rommet mitt,søsteren min kjøpte til om med en liten bok om han så jeg kunne ha med meg til Hellas når jeg var på studiereise til Hellas i fjor. hehe

      //bare hyggelig!:) Nye følgere er kjekt:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

