Fotokonkurranser/Bidrag · Inspirasjon og tips · om bilder og sånt

Bidrag til Fotokonkurranse hos Vampbea

VampBea  kjører igang med en fotokonkurranse med våren som Tema. Du kan lese alt om denne konkurransen og den kule premien du kan vinne! Les mer her!

Mitt bidrag:

Dette bildet har jeg publisert før,men fikk lyst å «sende» dette som  bidrag . Mest pga jeg synes det representerer litt av våren. Blomster popper opp,bekker overfylles av smeltevann og sola varmer gjennom skylaget. Tror jeg tok dette bildet i begynnelsen av april måned på en liten skogstur.

Klikk her for å lese mer om konkurransen og konkurranseregler! Merk du må sende bidrag innen 10.juni 2011.

Skal du melde deg på?


En kommentar om “Bidrag til Fotokonkurranse hos Vampbea

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

