om litteratur og bøker · om underholdning · Tvserier

Minner

Morsomt at minner plutselig dukker opp når man holder på å rydde. På fredagen begynte jeg saktig men sikkert rydde i klesskapet,og hyllene over der igjen hvor jeg hadde stappet alt mulig inni. Som nå igjen er fylt med like mange ting,bøker og gamle pensumbøker.

Bokhylla har jeg ryddet i,og tørket støvet av hyllene. Det trengtes for å si det sånn.

se hva jeg fant i skapet...gammel R.L Stine grøsser,og et gammel Superman tegne serie blad fra 1987 (tilhørte sikkert broren min)

Så fant jeg også gamle russebuksa mi anno 2008, en god årgang må jeg si.Den luktet og så ikke så ille ut for å si det sånn,men nå er den trygt opp på skapet med lua,inni en pose.

Man blir sliten å rydde rommet,og jeg føler mest for å snike meg under dyna og sove.Men får vel prøve å gjøre noe fornuftig,lese bøker. hehe

Har også planer om å forsette med litt Smallville maraton. Begynte å se på Smallville igjen på onsdagen,og starter fra starten!Superman♥

//linket

 

17 thoughts on “Minner

  1. Vet hvordan du har det. Rydda selv. Jeg fant for det meste gadgets og gamle leker jeg hadde glemt. 😛 Samt en g-string for jenter jeg fikk i bursdagsgave av minstesøss en gang for mange år siden.

    sv: Ja, jeg hoarder mye rart. Hovedsaklig bøker. Og jeg har vondt for å kvitte meg med dem.
    Vi fylte fem esker med Donald-blader og -pocketer, samt gamle bøker fra barndommen og flytta de ut til mammas barndomhjem for noen dager siden. 3 timers kjøretur hver vei, tunge esker etc, som sku flyttes opp på et bur og mammas gamle rom. Alt for tunge esker. Får ikke nevnt det nok, ha-ha.
    Merker det i ryggen enda, selv om jeg løfta med knærne. Så nå har jeg fått plass til enda flere bøker, rommet ser ikke så alt for ryddigere ut, men det er vel penere med bøker enn perm på perm med Donald og noen hundre pocketer antar jeg. Må få tatt nye bilder av bokhyllene føler jeg.

    Ah … Jeg brukte biblioteket flittig da jeg var mindre, men så begynte jeg å interessere meg for bøker som jeg ikke fant der, samtidig som jeg oppdaget min forkjærlighet for Outland og bruktsjapper.
    Burde bruke biblioteket oftere, antar det kan bli mer av det når jeg flytter til en stor by til høsten. 🙂

    Ah, kjenner til den. Jeg klarer stort sett ikke å oppholde meg inne når det er sol. Fra rundt 11, skinner sola rett inn på rommet mitt her hjemme, og persiennene hjelper ikke. Og på rommet mitt på hybelen på Steinkjer er det like ille. Vinduene oppe for å kjøle ned til kvelden og så bare sette seg ute og bli der. 😛

    Prøvde, men ble dratt inn igjen for å kokkelere, spise det vi hadde laget og støvsuge en alt for varm kjeller med en alt for kort bilstøvsuger. Kjenner det enda bedre i ryggen nå. Ha-ha. 😛

    (Føler jeg skriver rimelig lange svar nå, blir jo nesten som i gamle dager da jeg var en dreven brevskriver og pumpet ut dobbeltsidige A4-ark som jeg sendte rundt om i Norge for en slikk og ingenting.)

    1. hehe,greit med A4 svar noen ganger vettu! Hehe,morsomt å finne ting man for lengst har glemt!:)

      Har litt problemer selv å kvitt meg med ting,så jeg tar heller å stapper de inn i steder så jeg slipper å se de. hehe. Har mange gamle skolebøker som jeg ikke helt har blitt kvitt,tenker «kanskje jeg trenger det til.».

      Brukte som sagt mye bibliotek før,men det biblioteket vi har der jeg bor har ikke så mye utvalg,så det er kanskje derfor jeg bestiller online og fra utlandet. Har vært lenge siden jeg var på Outland også,har avtalt med en venninne av meg å ta en dag i Oslo med en tur innom Outland:)

      Du får slappe av videre idag!:)

  2. Drømme innredningen 🙂

    Mange kjente naturvitere har tydd til religiøse teoerier når verden ble for uforklarlig, men man hører ikke det så ofte i mediene og det er ikke noe man snakker så åpenlyst om. Kjenner flere på skolen min som er natuvitere og som tror på en Gud, litt sært i grunn! Men de sier at det er vanskelig å tro at alt er tilfeldigheter.. Jeg respektere det selvom jeg ikke nødvendigvis er enig 🙂

    1. =)
      Ja, det er vel noe med det kjente og noe i troen som gir støtte for de som trenger de. Jeg er som deg, jeg respekterer det selvom jeg ikke helt er enig i alle synspunktene.

  3. Jeg må alltid ha god tid om jeg skal rydde skikkelig for jeg finner så mye rart. Gamle notatbøker som jeg begynner å lese litt i, blader og albumer. Russebuksa mi henger på veggen den 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

