om min hverdag · om min skolehverdag

The Last One

Da er det på tide å komme seg til sengs å få sovet litt, for igjen stå opp halv seks,spise frokost og komme meg avgårde til Oslo for å ha min aller aller siste eksamen for dette vårsemesteret. Etter det er det sommerferie for min del,og det er noe jeg virkelig ser frem til! Freedom liksom!

Torsdagen min gikk fort over,fikk lest litt notater jeg har skrevet fra pensumbøkene,fått øvet litt på gloser. Ellers så har jeg daffet rundt,og nesten blåst bort når jeg har tatt meg en lufte tur ute på terrassen. Det har vært nydelig vær,men det har blåst noe innmari.

Fikk sett sesongavslutningen på Criminal Minds,og den var ikke så særlig spennende som vanlige sesongavslutninger. Men det er jo greit å ha noen «åpne»/vanlige også.

Vi blogges senere i dag ,evt iløpet av helgen! Kanskje greit å med litt pcfri når jeg først har ordentlig fri. Skal rydde litt på rommet,fjerne skolebøker. Rydde bokhylla,så jeg får plass til nye bøkene mine som er på vei.

Ønsk meg lykke til idag! Send lykke ønskinger i min vei!

Håper alle får en kjempe fin helg!

6 kommentarer om “The Last One

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

