om min skolehverdag · om mine følelser og tanker · På godt & Vondt...

Need to recharge

//linket

Føltes nesten som den aller siste eksamen nesten tappet meg for de kreftene jeg hadde igjen, var så innmari sliten og trøtt når jeg leverte eksamen en halv time før eksamenstiden ble brukt opp. Vet ikke helt hvordan ting gikk idag, kanskje hakket bedre enn på mandagen. Men har en dårlig følelse på dette her, er bare sliten og lei alt som har med skole. Orker nesten ingen ting nå,bare lyst å sove. Det kan jeg jo ikke pga det er sol og varme ute,og man burde slikke sol de dagene den titter frem,og det ikke er storm.

//linket

Så nå idag skal jeg prøve å få hvilt ut,skal svare på alle kommentarer etterpå. Nå vil jeg bare «rømme » til min egen lille boble,og være der litt. Beklager kjære blogg for jeg nok en gang rømmer litt fra deg! Vi blogges iløpet av helgen!(ehm..vi sier kanskje fredagen..dere kjenner meg så godt nå..hehe) Nå vil jeg bare nyte starten på ferien min! Lese bøker,se på tvserier,slappe av & sove uten å få dårlig samvittighet.

God helg!

27 kommentarer om “Need to recharge

  1. Det er veldig vanlig å bli sliten. Jeg føler meg ofte helt tom etterpå. Gleder meg sykt til å bli ferdig selv. Tirsdag klokken 11.00 er min muntlig i matte ferdig!

    SV: 🙂 Ja det er jeg enig i. Veldig motiverende ❤

  2. Jeg er også sånn etter at jeg har levert. Helt utmatta, men så kommer jeg litt til meg selv igjen når jeg kommer på at jeg faktisk er ferdig da! Har alltid en dårlig følelse, men som regel går det bedre enn jeg tror og det håper jeg at det gjorde for deg også! Forresten så synes jeg du er veldig flink med designet ditt her inne. Jeg har etter hvert ei lang liste med ting jeg vil fixe og forandre, men orker ikke å begynne etter at jeg føkka opp ting og endte med å måtte tilbakestille masse.. Hehe Jaja – God Helg!

    1. Bra det er ikke bare meg som blir utladet etter eksamen. Ble så innmari trøtt og sliten av å slå opp i ordbok,finne ord og sette de i kontekst. hehe. Skal tenke at jeg blir i bedre «humør» og energi nivå er på topp etter en god nattssøvn: ) Håper på det beste jeg også:) synd at vi må vente så lenge for å vite karakterene. :/
      Takker, jeg liker å pusle litt med design og sånn. på wordpress.com har de ferdiglaget design,men jeg pusler med bakgrunn,header og annet jeg kan gjøre for å få den mer personlig. Du kan f.eks ta et ferdig design ,bla thehibi.blogg.no og http://www.nerdie.me/design/ lager ferdigdesign,og de er enkle å sette på plass:) Lykke til med bloggdesign ,er ikke alltid like lett. husker jeg styret med å fikse på blogg.no ,den gamle bloggen min.hehe

      God helg! nyt sola:)

  3. Du får jo mer energi av å ligge ute å nyte sola da, så det burde du jo absolutt gjøre. Men pass på å ikke bli solbrent! Var utrolig fint vær på Hvaler i dag, og satt stille i mange timer å solsteika, er solbrent fra topp til tå, hehe. Og kun andre gangen i mitt liv jeg er solbrent :p

    1. Mhm, man får det. men i går så greide jeg å sovne i senga mi. eller jg skulle slappe av bare. Men håper på fine sommerdager i tiden fremover:) Ikke noe morsomt å bli solbrent:S

  4. Jeg krysser fingrene for at eksamenen dine har gått bra. Men det er en påkjenning, man blir sliten og stresset. Det er mange som blir syk etterpå, for kroppen sier ifra at nå orker den ikke mer, og gjør seg syk slik at du skal slappe av.
    Så nå fortjener du en rolig og avslappende helg 🙂 Slapp av og kos deg!

    1. Takker,marianne:) Håper det jeg også:) Er nok ikke bare meg som kjenner det eksamensstresset på kroppen. men det skal bli deilig å få slappet av og kommet seg 🙂 Skal slappe av og ta det rolig helga:)

  5. Håper det gikk bedre enn du tror! Skjønner du er sliten, man blir litt utladet etter noe sånn. Du er i hvert fall heldig som er ferdig for dette semesteret. Nå kan du nyte alt annet enn skole noen måneder 🙂

    1. Takker:) håper det jeg også! Man føler seg litt tappet etter eksamen,alle forventingene,stress og lite søvn gjør at kroppen blir sånn.men skal slappe av nå, ferdig med semesteret:) skal nyte «friheten».:)hehe du får ha en fin ferie når den kommer:)

  6. sv: Det har du – og gjør du – rett i. 🙂

    Jeg har i følge foreldrene (og sannsynligvis også vennene) mine alt for mange bøker. Tror jeg alt i alt har 13-14.000 bøker, men bare 1-2000 av de står hjemme hos foreldrene mine. Resten står i Stavanger. Det er da bøkene som hoper seg opp i hyller og vinduer og sofaer og gulv og skrivebord og overalt på rommet mitt og fyller opp bokhyllene deres, dukkestuen til mine småsøstre etc som irriterer de gamle.
    Dem om det. Jeg ELSKER bøker og kjøper alltid nye. ^^

    Forresten går det da vel helt greit å kombinere ta igjen søvn og solslikking vel?
    De dagene med sol her oppe i trønderland, ender jeg alltid opp i shorts i en camping- eller solstol med musikk på øra, bok i handa og halvsovende til sola går ned og jeg er knallrosa og går inn og legger meg og sover videre. Jeg har sovehjerte fra helvete. 😛

    1. Wow,det var sannelig mye! Har en god del også,men har lest en del forut på bibliotek. Så hvis jeg hadde tatt de med i regningen hadde det vært en del. hehe. Elsker også tusle rundt i bokhandleren,og kjøpe nye. Skal prøve å få lånt noe fra biblioteket,så kanskje sparer jeg litt penger også.

      Det har ikke gått helt hånd i hånd,har mest slappet av inne med boka. Er litt for varmt ute,skal jo ikke klage. men foreløpig har jeg separert søvn og solslikking:)hehe^^
      Du får slappe av i sola da:D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

