om bilder og sånt · om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker

Du,mai du milde skjønne…

Mai måned er over for godt,og jeg tenkte at det er på tide med en real oppsummering av måneden. Jeg har ligget etter med mine ukentlige oppsummeringer pga eksamenslesing og stress rundt dette her. Blir en del skribling her ,men litt bilder skal jeg skvise inn!

Skole; Som jeg har nevnt flere gang forrige måned så har jeg hatt mye å gjøre med skole og alt annet. Det har virkelig ikke vært «en dans på roser» dette semesteret. Det har vært 2 fag som jeg har hatt,og jeg egentlig burde hatt bare 1 fag dette semesteret å fokusere på. Nemlig latin, nå nærmer det seg sommerferie for min del. Det blir innmari deilig!

Sosiale antenner denne måneden; Jeg har dessverre ikke vært så mye sosial som jeg hadde håpet på,og det er noe jeg skal sannelig ta igjen når eksamen er over. Har bare vært i min egen «eksamens boble» i den siste måneden. Sikkert ikke bare meg som kjenner igjen den følelse. Fikk heldigvis skviset inn en shoppingtur, venninnekveld og en parktur før eksamenskjøret virkelig satt igang.

Lakket mine negler for en fargerik junimåned

Tvserietitting for tvslaven;Mai måned er måneden hvor alle tvseriegeeks eller de som glor på tvkassa,river seg i håret over tanken at de må vente hele sommeren,og deler av August for å se videre på tvserier de følger med på. Men heldigvis er det en  del tvpremierer jeg gleder meg til i juni måned(deriblant Trueblood sesong 4).  Denne måneden har jeg sett ferdig bl.a Vampire Diaries,Supernatural og  Glee sine sesongavslutninger. Har ikke sett på mye tv pga eksamen..

Har også begynt å se Smallville igjen,og starter fra starten(sesong 1). Har fulgt med på den fra før av,men har følgt med så nøye med hver sesong.Nå gleder jeg med til å ta for meg de 9 andre sesongene etterhvert som tiden går!


B.A.P; Book Addicted Person har jeg vært denne mai måned og har sittet å drømt om den dagen jeg kan bare sitte å lese «vanlige» bøker uten å ha dårlig samvittighet for at jeg egentlig burde ha sittet med nesa i pensumbøkene. Den dagen nærmer seg heldigvis for min del. Siste eksamen 3.juni!  Jeg har skrevet min foreløpige ønskeliste for 2011,og har oppdatert bl.a siden «Books» og lagt til en «Bøker 2011«.

//linket

Music;Denne måneden(mai) har vært en stor måned for alle Lady Gaga fans,og den 21.mai fikk de som hadde forhåndsbestilt fra cdon.com, sine cder. Jeg bestilte en vanlig edition,ikke sånn «special». Jeg skal komme tilbake med en liten anmeldelse/min mening om cden snart . Men jeg liker cden veldig godt,den har mye variert for alle og enhver. Men kan si en viss rød tråd gjennom det hele.

en av mine mange favoritter fra albumet «Born This Way»

Kort oppsummert har måneden vært fylt med mange oppturer og litt nedturer. Det har vært en sannelig stress for alle studenter denne måneden,ettersom mai måneden er den store eksamens måneden.Gleder meg til sommerferien!Bunn og grunn hatt en fin måned bortsett eksamensstyret! Gleder meg til å se hva Juni måned har å by på!

Hvordan var din Mai måned? Noen store planer for Juni måned?

 
*Nå jeg sett meg ved pensumbøkene (latin) og forberede meg til siste eksamen! Vi blogges!
14 thoughts on “Du,mai du milde skjønne…

  1. Skjønner at du ikke har vært så sosial når du har eksamen osv 🙂
    Neglene var utrolig kule!
    Jeg har vel ganske store planer i juni i forhold til noen andre måneder, skal jo feire bursdagen min med en heidundrende stor Burlesque-fest 🙂

  2. River seg i håret ja, det var godt, men mildt sagt. Hahah, innså at jeg plutselig ikke så på noe mer på TV jo! Men tror en del av TV seriene jeg ser på går om sommeren, som Hells Kitchen og Project Runway, men jeg husker faktisk ikke helt. Kanskje ikke PR er før til høsten. Men forrige uke begynte i alle fall The Bachelorette, så jeg er reddet! Drama! :p

  3. Jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg och även en dagens blogg tävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dig:)
    Eller så kanske du vill göra ett bloglovin byte?:)

  4. Ja det skal sannelig bli godt å bli ferdig med eksamen og kunne leve litt normalt og lese vanlige bøker igjen!! Min mai har vært grei, den har gått fryktelig fort synes jeg. I juni håper jeg på masse sol og strandvær!!

  5. Stilige negler:p.. hehe…
    SV: oh, er det sant?? jeg var så stressa den dagen, jeg gikk rundt å sa OMG OMG OMG hele tiden:p.. hahaha.. uff, vet ikke:s.. har jo veldig lyst til å gjøre det bra, men eksamen var ALTFOR LANG selvom vi hadde 6 timer:s..
    forresten når er din siste, jeg har sikkert spurt før:p.. hehe

    1. hehe,takker=) fikk en liten idé om fargekrasj eller masse farger. 🙂
      //hehe, jupp. men når man har eksamen eller sitter man i gymsal med eksamen i vente,blir man stresset. Min siste er i morgen:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

