om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker

Siste mai dag

Takk for kommentarene på forrige innlegg og jeg håper at ting gikk bedre enn forventet. Man skal jo ikke ta sorgene på forskudd helt ennå.

Idag  våknet jeg av det lynte og tordnet,og stakkars Miley(pus) ble livredd og gjemte seg under senga. Jeg for min del gjemte meg under dyna. Lynet er ikke favoritten,men gjør ikke noe med torden for min del.

Idag er planene om å begynne forberedelsene til fredagens eksamen,og jeg har printet ut et par gamle eksamener som jeg skal «kose» meg med idag og tiden frem til fredagen.

Igår ble jeg ferdig med «All together dead» av Charlaine Harris,og skal begynne på bok nr 8 » From dead to worse«.

Så blir det vel også å få med meg dagens «Frustrerte Fruer» episode,sist gang sluttet det spennende. Er ikke 100% bloggmodus ennå,men har i tankene et par innlegg. Under kommer det en liten liste av hva dere kan vente dere i tiden fremover.

  • Skal prøve å få skrevet litt mer Tema innlegg,og skal starte med å skrive om det overnaturlige og ting rundt det. Send gjerne forslag til temaer og ting dere vil ha min synsing om!:)
  • Som den tvgeeken jeg er så skal jeg laget et innlegg med ny tvserier som har premiere i Usa, denne sommeren. Som jeg skal selvfølgelig se på.
  • Skal få begynt å dele hvilken filmer jeg gleder meg til i år,og tiden fremover. Kommer til å dele opp det innlegget!
  • Dagens bilde/Bildeprosjekt 365 skal jeg prøve å få kommet igang igjen,når jeg  får litt inspirasjonen tilbake.
  • Bloggportrett 2011 har også midlertidlig pause,men jeg håper at flere som vil melde seg på! Send mail til meg hvis du vil være med på et bloggintervju(mail: ninacg89@gmail.com).
  • Skal i tiden fremover bli flinkere å komme med bokanmeldelser og filmtips! Har vært lite pga eksamenstider og stress.
  • Et lite innlegg viet den nye cden til Lady Gaga kommer også! ♥

Bunn og grunn,skal jeg få kommet tilbake 100% etter siste eksamen. Eksamenstider suger ut all energi til tider,men vil ikke forlate dere søte lesere i stikken.

//linket

Dine tirsdagsplaner?

Håper alle for en kjempe fin tirsdag!

 

10 thoughts on “Siste mai dag

  1. Ja, tenk deg. 1. juni i morgen! Håper virkelig sommerværet tar oss med storm snart 🙂

    Sv: Tusen takk, så bra du likte det. Håper du kan dra litt nytte av det hvertfall. Jeg tror du har helt rett i det du sier med «forsvarsmekanisme», er nok mange som føler det sånn.

    1. 🙂 Merkelig at juni er kommet:) blir deilig med fri 🙂
      // bare hyggelig:) syne du skriver bra og reflektert over temaer du tar opp på bloggen din. det innlegg traff meg,og kjente meg igjen det du skrev. håper jeg får kommet over «kneika» virkelig.

  2. Ser ut som du har mye blogging å ta igjen! :p

    Hørte ikke at det tordnet i dag, men det har vært skikkelig sånn vær i dag før det tordner, klamt.

    Sv; Huff ja, vi får krysse fingrene for det

    // Tja, det kan godt hende. Som regel vil det bli dyrere å kjøpe de enkelte sesongene hver for seg, vil jeg tro..

    // Jepp, samme for meg 🙂

    1. hehe,mye å ta igjen:) men tar det over langen vettu:)
      Tordnet ikke lenge i går, bare stort smell og masse rumling.SÅ gikk det over på et par minutter eller så:)
      // ja, håper ting gikk bedre en forventet,at læreren er kjempe snill når han retter.
      //tror jeg har sett sesongene hver for seg billig på platekompaniet,på sånn niceprice typ tilbud:)

  3. Sv; Hehe, weird! :p Hos friøsren min koster det kun 900 kroner et eller annet, men siden håret mitt er så langt kostet det litt mer. Men tror 900 er i alle fall mye billigere enn hos andre frisører! Så da er det bare å farge i vei :p

    1. hehe:) det er jo ganske rimlig egentlig for farging:) skal nok farge håret mitt hos frisøren, selvom jeg er litt sånne «kjøpe-i-butikken-og-farge-hjemme» typ jente:)hehe

  4. Åh, jeg ELSKER bøkene til Charlaine Harris – har lest alle 10 bøkene flere ganger 🙂
    Eksamenstidene sliter i nervene her også, så jeg skal være veldig glad når alle fire er over 🙂

    1. Så bra,elsker bøkene jeg også. er litt treig med lesingen. har bare kommet til bok nr 8 nå. må få de siste 3 bøkene i havn snart også. sommeren vanker det masse tapt boklesing pga mye pensum/skole denne våren.:/
      Du får ha lykke til med eksamene:) ta en velfortjent pause når den tid kommer:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

