Inspirasjon og tips · om bilder og sånt · om mine følelser og tanker

Before I fall

//linket

Da er det snart på tide at jeg faller i pensumets mørke dal,og begynne å pugge for fullt. Lørdagen har kommet for å bli,og selvom det er mye som skal inn i topplokket og ting kan se litt «mørkt» ut,skal jeg prøve å lage et par punkter som jeg gleder meg til i tiden fremover.

♥ Gleder meg til mine 2 latineksamener over for da venter sommerferie for min del.

♥Gleder meg til å være 100% sosial igjen,og møte venninner så ofte jeg kan. Neste uke er det full plan og det er koselig det!

♥Gleder meg til å kunne sove lenge om morgenen uten å få dårlig samvittighet,at jeg burde lese pensum eller gjøre oppgaver.

♥Sitte sene sommerkvelder på terrassen hjemme,med en iskaffe eller varm cappocino i hånden,og en bok i nærheten.

♥Lese magasiner igjen,og magasiner jeg liker å lese er bl.a [MAG],Det Nye og Illustrert Vitenskap.

♥ Kommende kinoturer ,det er mye fint på kinoprogrammet iløpet av sommeren,deriblant siste del av Harry Potter serien. Skal lage et par innlegg med kinopremier iløpet av året,og filmer jeg har lyst å se.

♥Ta igjen det tapte på tvserie fronten.

♥ Badetur på den lokale badedammen /Skogsturer og gåturer generelt

 

♥Gleder meg til å ta fatt på «Before I Fall» av Lauren Oliver;som jeg fikk i posten idag fra play.com. Sparte penger å kjøpe den brukt! Men også generelt bøker, har savnet det virkelig,det å kunne bare sitte seg ned i flere timer og «bli slukt opp av og inn i bøkenes verden»

Men mest av alt er det vel det faktumet at det er starten på sommerferien,en ferie som jeg elsker, det å kunne slappe av delux. Denne sommeren har jeg ikke noe jobb eller noe,så jeg skal utnytte denne ferien til det fulle. Det trenger jeg siden høstsemesteret i år blir veldig stressende.

Så nå tar jeg meg en liten bloggfrihelg/bloggpause! Håper alle får en fin helg og fin kommende uke!Så blogges vi snart igjen,når alt skolestyr er over. Så har jeg også fått igjen pcen innen eksamene er over,så kan jeg igjen se hva jeg blogger om!hehe,nejda. Bare litt uvant å blogge på denne lille pcen.

27 kommentarer om “Before I fall

  1. Gleder meg også til det blir varmere i været, så man kan sitte mer ute – og ikke minst til man kan begynne å bade 😀

    Ha en fin helg, Nina 🙂

    1. Takker 🙂 Greit å ha bloggpause når eksamen er rundt hjørnet. vil heller blogge nå,men får vente med det.hehe:)
      Gleder meg også sykt til siste delen av HP, blir nok kjempe spennende og trist.:)

  2. Lykke til…men har du eksamen i latin??! Det må da være fryktelig vanskelig…. Starter om en uke jeg, og gleder meg ikke. Men skal bli så godt å være ferdig med eksamen for denne gang! bare et halvt år til neste…sukk!

    1. Tusen takk 🙂 Jupp,har eksamen i latin. er den del av bacheloren min(antikk kultur og klassisk språk). Det er vanskelig,og mye vanskelig grammatikk. denne uken har jeg 2 eksamener i det,en med ordbok og en uten:S Du får ha masse lykke til når din eksamen kommer!

  3. Vi må få til noe veldig snart, mange filmer å se på 😀

    Sv; Den burde du absolutt se!!

    // Hahaha, stakar :p Frøya har god tålmodighet med musikken min, for hun sover gjennom alt :p

    // Tror jeg fikk det ja 🙂

    1. JA,vil gjerne finne på noe snart. vil gjerne se Pirates of the carribean 4 og hangover 2:) hehe. Denne uken kan jeg ikke,men neste 🙂 da har jeg FRI<3
      Eller kan jo finne på noe,men kanskje det må bli på en søndag. kommende søndag hvis du kan? har små snakket med hanne om å finne på noe å feire at skolen er over. men denne fredagen kunne hun ikke. jeg er opptatt på lørdagen som kommer.

      //Det skal jeg se å få gjort:)

      // så bra at frøya er tålmodig med musikken din.hehe. tror miley ble vekket av musikken,så hun ble litt små irriteret. hehe.

  4. Aw, heldiggris som snart har sommerferie. Jeg har ikke min siste eksamen før 6. juni, og akkurat nå føles det som om det er en liten evighet igjen til jeg kan slappe ordentlig av. Sukk. Trenger ferie nå!

    Når jeg tenker etter, har jeg faktisk Before I Fall liggende hjemme jeg også. Håper den er like bra som Delirium var!

    1. hehe, siste eksamen kan ikke komme fortere nå. Vil lese bøker nå! eller jeg leser litt vanlige bøker også(uten om pensum),men man føler liksom at man burde gjøre noe annet enn å lese boka når man sitter der. Værtfall for min del.hehe. Siste eksamen er 3.juni, jeg trodde det var 1.juni,men takk for at jeg sjekket listen en gang til. hehe. hadde tatt seg ut hvis jeg dukket opp kl.9 på onsdagen klar for siste eksamen. lol

      Håper også Before I fall er kjempe fin, de anmeldelse jeg har lest har vært fine og positive. 🙂 Har lyst å lese delrium også=)

  5. Så fin liste. Det er lurt å ha slike ting man kan glede seg til, så glemmer man litt de man gruer seg til! Desverre er det jo slik at de negative tanken fort overskygger de positive. Men du er på vei med denne flotte listen din 😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

