om bilder og sånt · om min skolehverdag · På godt & Vondt...

Pcferie

Nå sitter jeg med min lille HP Mini pc,og det er sannelig ikke lett å bli heeelt vant til den. Særlig med blogging,alt blir liksom så smått. Jeg har lånt bort min «store» Toshiba til svigerinnen min (altså konen til broren min) for helgen ettersom deres pcen klikket og hun trengte den i jobbforbindelse. Så da er det greit å ha en pc i bakhånd.

Så jeg har ikke så mye av mine egne bilder denne helgen,men bruker nettstedet weheartit.com som min inspirasjonkilde  iløpet av helgen.

//linket

I helga må jeg sitte å pugge igjen til eksamen,denne gangen latin  og har 2 eksamner i det faget. Gruer meg til de,og håper at eksamen er overkommelig og at jeg ikke sitter der å strigråter. Ehm, ikke at det ville skjedd.Ikke før etterpå.. Neida. Skal ikke ta sorgene på forskudd!

//linket

Så nok igjen blir det lite liv her på bloggen,og skole kommer i fokus igjen. Men nå er det ikke lenge igjen til sommerferie for min del. Så det gjelder å se frem til ting,og jeg likte godt dette innlegget som Kari skrev på sin blogg. At det hjelper litt på humøret og fokuset å ha noe å se frem til.

//linket

Så jeg skal lage et lite «hva-jeg-ser-frem-til-innlegg» iløpet av helgen,for jeg vet jeg trenger litt motivasjon.

//linket

Kanskje like greit at jeg har den lille pcen denne helgen,pga den er litt uvant å bruke over lengere perioder. Den er så liten,eller liten etter å brukt 15 tommers toshiba. Mange nettsteder som jeg har vært logget inn,som nå jeg må huske passordene til. Husker ikke alle bloggene jeg leser,men noen har jeg lagret her på bloggen og jeg har jo kjære bloglovin da.

Håper alle får en fin helg! Lykke til alle sammen som sitter i samme båt som meg,»eksamens» båten.

Har dere noen spesielle helge planer da?

*alle bildene er linket til kilde

8 kommentarer om “Pcferie

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

