Inspirasjon og tips · om bilder og sånt

Liten Milepæl

Ikke at jeg har blitt ferdig med min  hjemme eksamen som jeg har hatt over de tre siste dagene,men at det har nå vært 20,171 solstråler innom bloggen min de siste 5 månedene siden jeg byttet bloggplattform fra blogg.no(byttet den 26.desember 2010)

Det var det beste valget jeg noensinne har gjort (værtfall bloggmessig). Når jeg titter innom bloggen av og til;ser jeg hvor lite utviklet blogg.no har blitt i forhold til andre bloggplattformer. Men nå skal jeg ikke henge meg oppi det!. 

Ville bare takke alle sammen av dere som har titte innom min kjære blogg de siste 5 månedene. Jeg trodde virkelig ikke at jeg skulle få så mye besøkende her på denne bloggen etter jeg byttet bloggplattform. I førsten var det selvsagt litt treigt,men hadde mine fast og snille blogglesere. Iløpet av de 5 månedene her på wordpress.com har jeg utvidet mitt søken etter nye blogger og fått mange nye fine lesere. Nå har jeg mange fine blogger jeg titter innom på andre bloggplattformer enn det jeg hadde med blogg.no bloggen min.

Høres kanskje litt merkelig ettersom jeg ikke kjenner aller og enhver personlig som titter innom,men selvom dere ikke kommenterer eller er bare innom en liten tur i ny og ne,er jeg kjempe glad for det . Jeg er kjempe glad i de leserne jeg har,og håper jeg får gitt noe igjen tilbake til dere. Dere har vært gjennom mange klageperioder,eksamenspjatt og masse innlegg om tvserier jeg liker. Er litt tvslave,bare bitte litt da.ehm. kanskje jeg underdriver der.

Foreløpig har jeg ikke råd eller mulighet til det,men skal se å få satt i gang en konkurranse. De siste dagene har jeg ikke vært flink med besøk på de faste bloggene jeg er innom,men skal komme sterke tilbake. Må bare få summet meg litt,få slappet av litt.


Dere merker kanskje også at jeg har byttet litt på fargetema på bloggen/bakgrunnen/headeren? Jeg tenkte kanskje det var på tide å få litt forandringer på bloggen på den måten. I stedenfor å bytte alt igjen,som jeg pleier å gjøre når jeg går lei av bloggtema/design. Liker veldig godt dette temaet.

I går fikk  jeg også fått ryddet litt på rommet mitt, Miley(pus) prøver å hjelpe til med å ligge seg opp på bøkene jeg skal rydde vekk.

Fredagen skal jeg begynne å øve til latineksamene smått,og øve mer intensivt over helgen. Så da blir det kanskje ikke så mye blogging igjen heller. Siste eksamen er på onsdagen 1 juni. Men skal skrive ned bloggidéer ettersom de pleier å poppe inn når jeg sitter å øver,ikke alltid like bra timing da. Men får heller skrive de ned,enn å bli distrahert av pcen.

Anbefaler dere å lese om nettstedet http://pinterest.com/, har skrevet om det HER! Kjempe fint nettsted,og det faller nok i smak hvis du liker weheartit.com også. Har et par invites/invitasjoner,så det bare å si fra hvis dere vil sjekke ut nettstedet.

Men jeg håper alle har hatt en fin torsdag! Takk igjen for all besøk!Setter pris på alle og enhver!

Ha en fin helg!


10 thoughts on “Liten Milepæl

  1. Ikke så rart at du har så mange besøkende, da du har en veldig fin blogg og er ei veldig gossin jente! 🙂
    Jeg har i hvertfall blitt en fast leser! 🙂

  2. Sv; Haha, LITT :p Har jo mildt sagt brukt pcen min mye de siste to årene også, har tidligere også hatt tastatur som jeg sikkert har hatt i 5+ år, men har aldri opplevd at bokstavene blir slitt bort :p

    Det hørtes jo spennende ut, i alle fall hvis jeg forsto det riktig at du kan «pin» eller hva det nå var bilder hvor som helst på internett, hvilket som helst bilde? 🙂

    1. hehe, det er sikkert noe med HP og den versjonen.
      Helt riktig, du trykker på «pin it» knappen som du får i webleseren etter du har meldt deg inn,du må dra den knappen opp til menylinja. Det står sikkert litt om det på «About» på menylinja øverst til høyre etter at du har logget inn. Du kan «Pin» alle bilder du ser på et nettsted,noen ganger virker den ikke helt og det er visse størrelse på bildene den «Pinner».

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

