om min skolehverdag · om mine følelser og tanker

1 down, 2 left

//linket

Da er jeg endelig ferdig med hjemme eksamen,og skal snart ned til Oslo for å levere inn hjemme eksamen. Det har vært 3 dager fullt med litt stress,skriving og skrivesperrer.

Men for det meste gikk det bra, og det har vært litt greit å få bloggingen litt på avstand,selvom jeg måtte ta turen innom et par ganger for å svare på kommentarer dere har lagt igjen. Blogglysten har heller ikke vært på topp heller,så en liten ufrivillig bloggpause passet perfekt!

Blir kjempe glade av deres koselig kommentarer og for at dere besøker meg selvom det er kanskje ikke er noe særlig å lese om. Skal prøve å komme inn i normal «bloggrutine» og publisere faste ting som «ukens blogg»,»ukens filmtips» osv. Det er noen faste poster som må ha viket litt pga eksamen lesing og de siste tre dagene har det vært oppgaveskriving.

//linket

Selvom denne er ferdig er det ikke noe å «ligge på laurbærene» heller,ettersom det er 2 latin eksamner igjen. Så da må jeg bare forsette å øve. Litt innlegg kommer nok innemellom,men nå skal jeg ta en liten pust i bakken før jeg forsetter med eksamens styret.

Ville også nevne at hos Frøken Phoebe kan du melde deg på en Bloggliste og hvis du er heldig blir du med på listen hos henne!Klikk her for å melde deg på eller andre blogger som du synes fortjener å komme frem i lyset!

litt brukt pc kan du si, kjøpte denne mini HP notebook for over 2 år siden. Så den ble flittig brukt under hjemme eksamen.

Håper alle har hatt det fint de siste dagene!

Har dere gjort noe spesielt de siste dagene?

Ville også ønske den nye følgeren på bloglovin velkommen, mistet en følger for en liten stund siden. Men ble glad når jeg så at det var 28 følgere.wee! Takk!

22 kommentarer om “1 down, 2 left

  1. Måtte jo legge deg til når du hadde så mye spennende å si om serier;) (glemte forresten å nevne Life Unexpected sist) Blir morsomt å se hva mer du har å by på også. Hva er det du studerer da? Lykke til videre med lesinga og resten av eksamene!

    1. Så koselig da:) Er en liten tvslave av natur,og det kommer til å være litt om tvserier og filmer på bloggen:) Takk for tipset! har mange serier som er fremdeles uoppdaget og det dukker sradig opp nye serier:)
      Studerer antikk kultur og klassisk språk på UiO og har 1 år igjen av bacheloren min:) takk for lykke ønskingen, håper de resterende eksamene går like bra:)

  2. sv: Så koselig at du linker til innlegget mitt 🙂

    Noen ganger er det så inmari deilig med en liten pause fra bloggen. Det er jo litt ansvar å ha en blogg, både med hensyn til å ta vare på sine lesere, og det å kunne skrive innlegg som er av kvalitet. Noen ganger trenger man å få presset litt bort for å finne igjen skrivegleden. Håper du får en super dag!

    1. Bare hyggelig 🙂

      Ja,det er greit å få litt avstand til ting og tang å få inspirasjon til nye innlegg og annet. Er som du sier litt ansvar når man har blogg, når man har lesere som titter innom:) håper du får en fin dag også:)

    1. å ja,hehe. nei de er ikke borte. bare litt slitte, det tastaturet på HP mini er veldig lett for å bli slitte. begynte å bli sånn ca 6-8 mnd etter jeg kjøpte den. så har også marita brukt den mye forbindelse med skole og oppgaver. samme med meg:)

    1. Ja,det var kjempe deilig å bli ferdig med hjemme eksamen:) 2 igjen,men er ganske «rolig», selvom det er latin eksamene som gjenstår i tur og orden.
      Har sendt deg en invite:) så kan du sjekke ut nett stedet og sånt,skal lage et innlegg om det også:)

  3. I know the feeling, for å si det sånn. Eksamen står ganske sentralt i hodet disse dagene. Men i dag ble jeg ferdig med min siste, og deilig er det 🙂

    // Morsomt at du likte «eksamensveggen» min, tehe!

    1. Så bra at du ble ferdig med den siste:) deilig følelse det kan jeg tenke meg! jeg kan bare se fremover! :)hehe.
      //synes den var kjempe fin og effektiv.=) kanskje prøve meg på det neste semester:)

    1. Deilig å være ferdig med denne eksamen,men har igjen 2 stk. men etter det er det sommerferie<3. Deilig å sløve da,så lenge de ikke blir alle dager. kjenner igjen den følelsen. håper energien kommer igjen!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

