om bilder og sånt · om min hverdag · om mine følelser og tanker · Oppsummeringer

Uken som var #19

9.-15.mai

Denne uken har som alltid gått veldig fort, jeg har vært flink å vært på skolen hver eneste dag denne uken. Siste uken med undervisning før eksamen setter igang. Det har vært litt mimring tilbake til Lady Gaga konserten som jeg var på i fjor sammen med Nina m. Så har jeg fått kjøpt inn litt sommerklær da jeg var med Nina m på en real shoppingspree på fredagen som var. På lørdagen glemte jeg nesten å publisere hva jeg syntes om boken «Blodmånenatta» av Guro Sibeko,i forbindelse med bokbloggerturnéen. Lady Gaga har gitt ut enda en singel fra sin kommende album,som jeg har allerede har bestilt fra cdon.com for en billig penge.

Idag har jeg lest en god del i forbindelse med den kommende hjemme eksamen som er om 8 dager. Så fremover kommer det nok til å være litt fravær på bloggen,men jeg kommer nok å titte innom vettu, tror de fleste kjenner meg godt nok til at jeg ikke greier å holde meg lenge unna blogging.Før jeg glemmer det,så kan de som trenger musikk tips sjekke ut mitt nyeste «Balsam for ørene» innlegg!

Så må jeg bare tips om at på denne bloggen kan du vinne en lesekosepakke ! Husk å meld deg på innen 31.mai!

Nå gleder jeg bare meg til sommerferie,skolefri og mange late dager i solsteika med en god bok i mine hender.

Men innen den tid er det 3 eksamener som står i veien for det!

//linket

Hvordan har din uke vært?

6 kommentarer om “Uken som var #19

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

