Bloggroll/Blogganbefalinger · Inspirasjon og tips

Bloggroll#1

Siden jeg ikke har postet min vanlige «Ukens blogg» på et par uker tenkte jeg skulle samle et par blogger i et såkalt «bloggroll» innlegg. I dagene fremover kommer jeg ikke til å være så mye tilstede på bloggen eller være så aktiv. Det er 1 uke til eksamen,og jeg føler jeg trenger litt pause fra alt elektroniske duppeditter og blogg. Kommer til å poste innlegg i ny og ne. Skjer ikke så mye spennende nå fremover;annet en pensumlesing og kanskje klaging rundt dette.

Så dere får kose dere med bloggene under i mens!

Mette har en kjempe fin fotoblogg som er en fryd å titte innom. Denne jenta tar kjempe fine bilder og skriver også en del om bøker. Så denne bloggen faller i smak for de som er interessert i foto og bøker.

Enda en fin foto/hverdags blogg og det er Renate  sin blogg jeg velger å vise frem. Hun bor og studerer  i England,nærmere sagt Wolverhampton. Hun er nettopp blitt ferdig med bacheloren sin(FOTO), så det er vakre og stilige bilder å finne på hennes blogg,samt innlegg om hennes hverdagsliv.

Monica’s blogg har jeg fulgt med lenge nå og gjennom hennes blogg får vi innblikk i hennes liv. Hun poster mange fine outfitsbilder og blogger somsagt om sin hverdag.

Gunnhild‘s blogg har jeg nylig begynt å følge mer på,og hun blogger om sin hverdag .Anbefaler en tur innom!

En hypotetisk blogg er en hverdagblogg som jeg har begynt å lese,en blogg som har alt fra fine bilder til koselig innlegg om  hverdagslivet .

Selvom jeg har fra før av anbefalt bloggen Hverdagseventyrer fra før av ;så må jeg bare gjøre det igjen. Hverdagseventyr er en skattekiste av en blogg hvor du finner alt fra vakre bilder,vintage kjoler og røde kjøkkenredskaper. Har du ikke vært innom den før er det å anbefale!

Håper alle får en fin uke! Stikk gjerne innom bloggene ovenfor jeg har nevnt! Skal selvsagt snoke rundt her og godkjenne kommentarer.Men føler ikke at jeg har noe særlig å blogge om.

Ønsker alle en fin start på uka,og en god 17.mai feiring i morgen!

35 thoughts on “Bloggroll#1

  1. Fin liste, fikk noen nye blogger jeg må sjekke ut nå 🙂 Og så kult at du inkluderte meg! 😀 Men må nok rette på deg litt hehe; jeg og steven er ikke samboere, men skal bli det i løpet av sommeren 🙂

    1. //ja, det gjorde jeg:) elsker å komme over sånne kupp:) Når man først er på shopping og handler sommerlige klær er det tegn på at den nærmer seg:) hehe
      takk for lykkeønskingen i forbindelse med eksamen:) gleder meg til neste uke når eksamen er over,eller værtfall 1 av 3.
      men man må bare se frem til sommerferien,og innen den tid lese og pugge:)

  2. Mette, Renate, Goose og MissM er alle bloggere jeg har tittet innom mang en gang! Renate er jo også fellow Mcflyer, DET er kult det 😉

    1. Aw,bare hyggelig Gunnhild:) ville dele bloggen din med andre,nå høres det ut som bloggen din er godteri,men du skjønner:) hehe. håper du får en fin 17.mai feiring:)

  3. Tilbaketråkk: Friday,I’m in love.. «
  4. Tilbaketråkk: Bloggroll #7 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

