om musikk

Balsam for ørene #4

På tide med en liten musikktips innlegg, hvor jeg som vanlig lister opp en del sanger. Skulle egentlig ha et eget Robyn innlegg pga meste parten av sangene i dag er av henne.

Liker det mesteparten av sangene som har kommet på hennes 3 album, forholdvis Body talk part 1,2&3.Et par av disse har jeg postet før på bloggen,men jeg slenger de uansett med.

Endelig er jeg ferdig med 1/3 kompendiumer,og lesehumøret er på topp. En liten pause er velfortjent etter nesten 3 timer i strekk med lesing. Skal forsette litt etterpå:)

Både sangene «Always» og «In my veins» har vært med i Grey’s Anatomy,og den sistenevnte sangen var også med i Vampire Diaries.

Har du noen musikktips?

10 kommentarer om “Balsam for ørene #4

    1. Bare hyggelig:) morsomt å komme med musikktips:) står veldig fast når jeg er jakt etter ny musikk,og når jeg først kommer over noe så må jeg dele det:) hehe^^

  1. Liker Robyn 🙂 Og det er utrolig lenge siden jeg har hørt på Switchfoot!

    Sv; Haha, han og alt annet i går egentlig var tragisk. Likte Finland best, men de havnet jo laaangt nede på lista.

    // Det gjør det!!

    Nei nei, shipper Delena forever ❤ Liker at Stefan blir evil vampire igjen :p Store forhåpninger for neste sesong!!

    // Jeremy døde jo, også gjorde han ikke det alikevel. Likte cliffhangeren jeg, har så mange teorier på hvorfor han så Anna og Vicki at det koker oppi hodet mitt, hahah :p

    1. 🙂 robyn er en kjempe flink artist:)
      // hehe, ja finland var kjempe flink i MGP.

      //hehe, de hører sammen ❤ hehe,men synes jo at damon er også kjekk. Men det er noe med stefan & elena.
      //joa,han døde.. da ble jeg lei meg,så ble jeg glad igjen pga han døde ikke. Jeg tror at han har blitt sånn medium eller at han ser de døde. pga han var delvis død selv,eller han var jo død. ..Blir spennende å se hvordan neste sesong blir:P

  2. Tilbaketråkk: Uken som var #19 «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

