Inspirasjon og tips · om min hverdag · om min skolehverdag

Something new

Som jeg skrev i går var jeg og Nina m på Jessheim storsenter. Målet var å finne noe nytt til hver våre klesskap. Så drikke noe kaffe sammen etter shoppingen. Det ble heller mer en pause i shoppingen pga vi var på senteret til det stengte. Nå hørtes jeg kanskje som den shopping gale jenta,men tro meg. Kom hjem med ikke så alt for mye,så er jeg heller ikke den som drar på shopping så ofte heller.


Skulle egnetlig poste dette innlegget i går,men jeg var så utrolig sliten etter alt gåinga på senteret samt all klesprøvingen.. Fredagen for min del gikk i ett kjør fra jeg stod opp, til jeg ble ferdig med siste seminarforelesningen i ene faget jeg har,så måtte jeg forte meg til bussen så jeg kom hjem i tide, til å rekke den andre bussen som tok meg til togstasjonen…osvosv. Ble litt stressa å skrive dette,men dere skjønner nok tegningen.

Men koste jeg med shopping,skravling og kaffe & dessert på Egon. Har ikke tatt bilde av alt,men «hovedfangsten».

Kjøpte mest klær på H&M,samt en BH på Lindex(de har 20% rabatt på alle bher). Den BHen jeg kjøpte var kjempe godt å ha på seg.

I tillegg til de på bildet kjøpte jeg meg sokker,en ny Bh,shampoo,et enkelt og blått skjørt fra H&M. Nå nærmer det seg sommeren saktig,men sikkert. Så da er det greit å få noe sommerlig inn i klesgarderoben.

Nina m var snill som vanlig å kjørte meg hjem,så det ble jo enda mer skravling da. Syntes det var deilig å få alt pensumlesing på avstand,med litt shopping og venninnetid.

Ellers så gikk fredagskvelden med på å se på «Gullruten» og så ble det senga for min del.

Lørdagen hittil for min del har gått i pensum lesing, og har pløyet gjennom 3 lange artikler. Skal forsette etterpå,ettersom jeg ikke har så store planer å følge med på ESC(eller som folk sier MGP). Ser nok litt på det,men skal ikke se mye. Har mye pensum å pløye gjennom før eksamen om litt under 9 dager.

Men jeg tok meg en liten pause i stad som «belønning» og så på sesongavslutningen på «Vampire diaries«. Jeg gleder meg til å se neste sesong,men denne sesongavslutningen var ikke den aller mest spennende jeg har sett. Synes episoden forut var enda mer spennende.

Så har jeg også bestilt/ forhåndsbestilt det nyeste albumet til Lady Gaga. Hvis ikke dere har gjort det nå,så har jeg et tips til dere. På cdon.com har de et godt tilbud hvor du kan få cden til kr 99 (+ en gratis mp3 remix av Born this way) + gratis frakt. Men du må bestille innen 22.mai! Albumet kommer ut 23.mai her i Norge,så da får man sikkert det etterhvert.Klikk her får sjekke ut det tilbudet!

Nå tar jeg kvelden fra bloggen og pcen. Men vi blogges sikkert i morgen!

I mens ønsker jeg dere..

Håper alle får en fin helg!

21 thoughts on “Something new

  1. Syntes denne episoden av TVD var tusen ganger bedre enn den forrige!! Gleder meg sykt mye til neste sesong, og de la skikkelig opp hva vi har i vente 😀

    Sv; Det skjønner jeg 🙂

    // Tja, men denne minnet meg bare alt for mye om Kelly Clarkson :p

    // Hehe, ja det får vi gjøre 😉

    // Haha, ja har noen av de også :p

    // Burde virkelig fått en ny sjanse, hørte at det var flere land som ikke hadde lyd på de fem første sangene! Det skal jo ikke gå an!

    Ble nok ingen bilder, men var et utrolig morsom og informativt show 🙂

    1. Var jo bra i seg selv,men trodde det ble litt mer dramatisk slutt. sånn at noen døde osv. Men er jo var spennende i seg selv:) Gleder meg til neste sesong. De lar noen tråder være åpne for å si det sånn. 🙂
      //aha,kan se den. hadde litt kelly clarkson feeling over seg. 🙂
      //det synes jeg også! ser på mgp nå, orket ikke å lese mer pensum heller.

  2. Blomsterkjolen var ganke søt!

    Haha, det var nok en lignende strategi han la opp til. Men han var nok dessverre ikke min type. Kan godt skaffe nummeret hans og gi det til deg, om du er interessert i en date ;p Kanskje et godt stykke unna, men avstandsforhold fungerer vel (aldri?)…

    1. Takker Kari:) er så deilig å komme hjem fra shopping med mye fint:) (..og fornuftig.).
      //så faktisk litt på MGP,men satt på pcen mer eller mindre.og under avstemningen så jeg heller på 3X Modern Family på pcen min.

  3. Tuusen takk 🙂

    Åh, den veska var søt! Lenge siden jeg også har vært på shopping 🙂 Tror jeg må ta meg en shoppingrunde selv snart!

    1. Bare hyggelig:D

      Takker,falt for veska når jeg var på H&M, den kostet bare 99 kr også! morsomt med shoppingrunder,særlig når det er sommer som er rundt hjørnet:)

    1. Thumbs up for that:) gaga<3 På cdon er de aller billigst,kanskje det er noe annen steder.men det er på cdon.com jeg slo til. kanskje på play.com kan du få den et par kr billigere.

  4. sv: tusen takk for det 🙂

    så fin blogg du har. Elsker den lille vesken fra h&m, og neglelakkene deres er fantastiske til den lille prisen 🙂 – og de er ikke testet på dyr, så det er helt supert!

    1. Bare hyggelig:)

      Takker,koselig å høre! Den vesken fra H&M var billig,den kostet bare 99kr. Greit å ha med hvis du ikke skal på noe store turer. kanskje en kino tur eller noe:)
      Er litt neglelakk gal til tider,og det er greit med billige neglelakker. 🙂

  5. Tilbaketråkk: Uken som var #19 «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

