om min hverdag

Busy bee

Tenkte jeg skulle bare titte innom bloggen før jeg drar videre til Jessheim for å møte Nina m en liten tur. Skal drikke kaffe sammen,og småshoppe litt. For min del har jeg ikke råd til så mye. Men skal se etter noe å ha på meg på 17.mai.

Pcen har vært litt vrang,så jeg har ikke fått svart på kommentarer. Har på godkjenning,så det kan ta en liten stund før de vises. Har ikke tid til å svare på kommentarene nå. Skal ta bussen om noen få strakser! Men skal svare på alle når jeg kommer heim att.

Håper alle får en fin fredag og en god helg!

//linket


d

22 kommentarer om “Busy bee

    1. 🙂 hehe,syntes den var passende bilde til det som skulle foregå idag:) kaffedrikking! fant bilde på weheartit.com:)
      hadde en koselig shopping da med min venninne:)

    1. takk:) deilig å få dratt på ordentlig shopping,har ikke hatt så god råd og denne gangen fikk jeg kjøpt en del. Skal ta bilde av alt senere,men nå er jeg utslitt etter all prøving og gåing:)hehe^^

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

