Inspirasjon og tips · om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker

Just a small tips …

Vinneren av konkurransen trekkes den 30.mai. Klikk på bilde for å være med!

Er ikke alltid like lett å snike seg unna pcen når den er i nærheten. Den bare plutselig slang seg rett ned i fanget mitt når jeg tok en «liten» pause fra pensum. Konsentrasjonen min er virkelig ikke på topp nå,og det er nå den egentlig burde være det. Men jeg får bare ta meg selv i nakken og sette «klutene» til. Er ikke det de sier?

Min «lille» pause tilsvarte 2xGossip Girl episoder, nå er jeg nesten ajour med sendeskjemaet til USA.


Jeg ville bare titte innom for å tipse dere om en liten konkurranse som Mewkid aka Ina holder på sin blogg nå, vinneren trekkes den 30.mai ,og den får Veganese Balsam + Shampoobar tilpasset sitt hår. Eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar på dette innlegget og legge med mailen,eller skrive mail adresse der det kreves i feltene ovenfor kommentarfeltet.

Nå skal jeg igjen sette meg ned med pensum,nærmere sagt latinen. Gjøre morgendagens siste leksjon.Så blir det litt «Frustrerte Fruer» titting etterhvert. Hva er en tirsdag uten litt drama?hehe

Hva har dere gjort idag?
Skal du melde deg på konkurransen hos Mewkid? (husk å melde deg på innen 30 mai!)



10 kommentarer om “Just a small tips …

  1. Tusen takk! 🙂
    Det høres bra ut! Gleder meg til å se alle sesongene! Grey og Shepherd er så søte i lag – mitt favorittpar i serien:)

    Her foregår det også pensumlesing og motivasjonen er ikke helt på topp, men men, det kommer seg vel!

    1. Bare hyggelig:)
      Ja, de er søte sammen grey og sherpard:)

      Håper motivasjonen kommer seilende snart for min del. Men det er ofte sånn når det nærmer seg sommerferie:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

