om min hverdag · om musikk

I put my dress on…

Da er det på tide å starte dagen. Sola er ikke så mye fremme som jeg hadde håpet på, da jeg tok på meg min fine blomsterkjole. Men jeg krysser fingrene for at ikke det blir noe dårligere vær.

Må snart tusle oppover til bussholdeplassen,så jeg rekker ikke å svare på kommentarer før jeg kommer hjem igjen! Merkelig hvor fort tiden går om morgenen.

Ønsker dere en fin dag!

Btw,så har Lady Gaga sluppet en ny single fra albumet «Born this way»,den heter «Edge of Glory» og kan fåes kjøpt bl.a på Itunes.

11 thoughts on “I put my dress on…

    1. hehe:) takker, rakk ikke å ta «hele» kjolen .Så er jeg veldig sånn perfeksjonist når det kommer til å ta «helbilde»:)hehe
      Krysser fingrene for at det ikke skal regne da:)

  1. Tilbaketråkk: Edge of Glory «
  2. så søt sommerkjole.. utrolig bra vær idag.. blåser litt da:(
    SV: Mat i Paris tror jeg var billig, ja, kommer litt ann på hvor du shopper i Paris.. sånn turistgreier er vel litt dyrt:p

    1. Takker:) ja,det blåste litt idag. Men det var faktisk litt deilig pga det var så varmt .:)
      //aha, ja har hørt noe med at det er rimlig med mat:) er jo kanskje avhengig hvor du spiser henn også:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

