om min hverdag · om min skolehverdag · om musikk

Edge of Glory

Det er jo steike varmt ute,tjohei sier jeg. Når jeg kom til Oslo var det enda varmere,men det har generelt vært like varmt her hjemme(der jeg bor) og på Blindern. Idag var det grammatikk forelesning,og denne uken er det siste jeg har med latin før de to eksamene(30.mai og 1.juni).

Vel hjemme etter å sittet på en varm buss med masse folk,venter det en liten pakke på meg. Inni den er premien fra konkurransen jeg vant hos Amygdala. Dere kan se premien jeg fikk HER! For å spare tid for de som kanskje har tid til å trykke på linken,så vant jeg et kjempe fint fotografi/bilde tatt av blogginnhaveren. En kjempe kjempe flink fotograf, hun har sin egen butikk på epla.no og du kan besøke hennes butikk her!
Hun har rimlige priser på sine bilder! Så hvis du er ute etter å pynte opp stua eller soverommet ditt med fine bilder,er det et tips å titte innom hennes butikk.

Så over til noe annet,noe jeg såvidt nevnte i forrige innlegg, at Lady Gaga har kommet ut med enda en ny singel fra albumet «Born This Way»(som kommer ut 23.mai i Norge). Singelen heter «Edge of Glory» og har allerede blitt spilt mange ganger på min kjære Ipod. Foreløpig lover det bra i forhold til singelene som har kommet ut hittil(«Born This Way» og «Judas«).  Jeg er jo Lady Gaga fan♥,og elsker musikken hennes. Så jeg er ikke helt objektiv i forhold til musikken hennes,så jeg liker så og si alt som har kommet ut hittil av denne damen! 
Put your paws up!

Klikk her hvis ikke musikken spilles av!

Hva synes du om sangen?

Dagens planer er å gjøre latin, gå tur med min mor (trimme litt) og se på frustrerte fruer. Pcen skal jeg la være idag,er så varmt å sitte med pcen eller sitte inne for den saks skyld. Så vi blogges i morgen!

Håper alle får en fin tirsdag!

*alle bildene er linket til kilde/all pictures are linked..

12 thoughts on “Edge of Glory

  1. Ehh, likte den ikke helt jeg, likte BTW og Judas mye bedre! Denne minnet meg alt for mye om Kelly Clarkson og alt for lite om Lady Gaga 😦

    Sv; Jepp!

    // Å ja, det vil jeg gjerne!! 🙂 Bare si i fra :p

    // Ja, det er sant.

    // Hahaha, okay jeg fikk offisielt ikke med meg denne episoden i det hele tatt, tror jeg innbilte meg noe helt annet, eller var bare veldig distrahert :p

    // Takk takk 🙂

    // Ja, det har vel ikke kommet ut på DVD enda i Norge vel? Kjøpte den fra USA jeg 😉

    1. Synes den var fin jeg:) liker at hun prøver litt ulike «stiler»;og at ikke alt blir for likt. 🙂 hehe. Likte ikke den helt i begynnelsen heller,men synes foreløpig også at BTW og Judas er bra. Gleder meg til hele albumet kommer:)

      //hehe,vi får reise sammen på ferie tur en gang:) en shopping tur:P hehe

      // Hender at jeg ikke får med meg alt i en episode, var jo mye som skjed i VD.
      //nej,den har ikke kommet ut ennå når jeg tenker meg om.
      hmm..

  2. Tilbaketråkk: Uken som var #19 «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

