om min hverdag · om min skolehverdag

You can trust your instincts but you still need to know…

Enda en fint sitat fra min simple diary fra Keel’s. Tenkte bare titte innom her før jeg må tusle oppover til bussholdeplassen. Har egentlig litt dårlig tid nå,men tar meg tid til en lite raskt innlegg!

Ville bare si takk for utrolige fine kommentarer på forrige innlegg,og dere var jammen meg aktive i går:) Jeg har sittet lenge å svart på kommenter! Thumbs up for that peoples!

I går fikk jeg ikke lest så mye pensum som jeg hadde egentlig håpet på,ble mest slappe av dag. Men idag får jeg ta igjen det tapte!   Vi blogges senere! Inntil videre for dere alle sammen ha en fin mandag! Her idag er det nydelig vær ute!


10 thoughts on “You can trust your instincts but you still need to know…

  1. Lykke til med pensumlesingen idag også. Nærmer seg eksamen?

    SV: Det ble lite skolearbeid her igår også. Jeg skulle ha skrevet på en oppgave vedr. praksis. Det ble mye slikking av sol instead ;-)) Ha en fin dag!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

