om bilder og sånt · om min hverdag

A Wild guess is always welcome

Som jeg skrev i går så skulle jeg møte et par venninner. Det hadde vært lenge siden vi alle fire var samlet og samlet var vi over noe vi elsker å gjøre ; spille brettspill. Vi hadde planer om å se et par filmer,men det ble litt mer spilling. Hanne K hadde fått seg en nydelig valp og selvsagt måtte jeg knipse en del bilder av søtnosen.

Lille Søte Miko

Nina M og Miko..

Jeg og Nina M  møttes litt før de andre for å ta en kaffe på «La Mocca» på Jessheim Senteret. Litt usunt «måltid» med kake ble inntatt der før vi dro til Hanne K , hvor Hedvig (en felles venninne) kom tuslende etterhvert.

Vi spilte først spillet «Fantasi» og spilte på lag. Det var jo utrolig morsomt siden spillet setter dine «kunnskaper» i miming,tegning og ja,rett & slett alt.

Litt sunn «snacks» innemellom det andre snacksen.

Deretter gikk det over på «Cluedo» hvor våres logiske del fikk kjørt seg. Første runden skjønte jeg ikke noe som helst,men runde to gikk bedre. Har du ikke spilt cluedo før så anbefaler jeg det!

Etter runde 2 av Cluedo var det tide på litt «Geni»,men det gikk litt treigere pga vi var litt «utslitte» etter alt Cluedo spillingen.

Klokken nærmet seg kl.01.00 før vi tok «kvelden» og dro hjemover. Nina m var kjempe snill å kjørte meg hjem 🙂

Hvordan var din fredag?

17 thoughts on “A Wild guess is always welcome

    1. Ja, lille miko er en kjempe søt hund. nesten så man har lyst å få valp.:) hehe. hjemme hos meg er det kattpus og et dverghamster,så det får holde.=) hehe.
      Kvelden var kjempe koselig:) håper du hadde en fin fredag:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

