om min hverdag · Tvserier

Boardgames

Idag har jeg også planer om å la pensum bøkene ligge litte grann og møte et par venninner for å spille brettspill,se film og ha en koselig kveld. Det er ikke så ofte alle treffes,og for min del så er det greit å få litt «facetime» eller møte folk før det blir mye pensumlesing. Jeg skal møte Nina M på Jessheim og ta oss en liten kaffe på favoritt kaféen vår «La Mocca» før vi skal møte de andre.

Hanne K har fått seg en søt liten vofs,og jeg gleder meg til å møte han. Valper er så utrolig søte. Så det blir litt av hvert i kveld både møte venninner og møte en liten vofs.

Ellers så er min helgeplaner ganske tomme foruten pensumlesing og latinleksegjøring. Blir vel også litt tvtitting også,både med GG(gossip girl) og Vampire Diaries. På Vampire Diaries nærmer det seg sesongavslutning,og det blir innmari spennende. Gleder meg allerede til sesong tre av tvserien.

Nå skal jeg løsrive meg fra pcen å se etter brettspill jeg kan ta med meg:) Dere får kose dere alle sammen i dag, nyt at det er helg!

Vi blogges!

17 kommentarer om “Boardgames

  1. Tilbaketråkk: Fant ikke siden «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

