om bilder og sånt · om min hverdag

Når sola skinner..

…så er jeg kanskje å finne i en park. Er ikke noe parker der jeg bor,men når jeg snur snuta mot Oslo er det jo flere å velge mellom. Den jeg elsker å være i er Frognerparken.

Idag skulle jeg til Oslo for å møte den damen ovenfor, vi hadde planlagt å møtes i sentrum for å så komme oss til Frognerparken for å slappe av og får å skravle.

Iskaffen måtte selvsagt være med,og er en fast følges»venn» for min del. Elsker iskaffen og det er ikke noe bedre å sitte i solsteika med en kald iskaffe i hånden. Iskaffen fikk følge med en yogurt og hveteboller..

Det var koselig å se henne igjen,og selvsagt gikk skravla på oss begge to. Er jo ikke rart når begge ikek har sett hverandre på lenge,og begge to er opptatt med studier på hver front.Vi holdt oss i parken inntil det begynte å bli overskyet og kaldt.

Etter å vært i parken i et par timer så var det på tide å snu snuta hjemover for min del.Etter jeg kom hjem ventet jordbær på meg,og det er alltid deilig å spise det når det nærmer seg sommeren.

Så jeg har egentlig bare tatt en real «slappe-av-dag»,og latt pensum vært pensum idag.Får heller lese mye i helgen..

Nå skal jeg se på «Criminal Minds» på TV2 ,lese litt mer blogger osv.

Hvordan har deres torsdag vært?

24 kommentarer om “Når sola skinner..

  1. Sv; Takker 🙂
    Det er gøy med litt spenning i hverdagen. Skjer jo så lite nå som det er eksamenstid 🙂

    Jeg har akkurat begynt å se på det, så jeg er ikke kommet så langt enda, ser på sesong 2 nå, hehe

  2. Hørtes ut som en koselig dag 🙂 Og gleder meg til i morgen 😀 Vi må huske å ta med brettspill!

    Sv; Ja, det kan jeg tenke meg er kjipt, skal også til Roma en gang, samme med Paris ❤

    //Hahah :p Tror nok jeg skal få råd før det altså :p

    // Ja, det kan du selvfølgelig 😛 Og kanskje jeg skal ta ideen og poste topp ti reisemål jeg vil til etter jeg er ferdig med dette 😉

    // Ja, penger trenger jeg, men vil kunne nyte sommeren også :/

    1. Det var en koselig da ja:) deilig å slappe av i sola^^; Gleder meg til i dag også, men jeg hørte litt med hanne og jeg har mer eller mindre samme spill som henne.men skal se om jg kan ta med meg noe yatzy eller noe. ^^

      // Så bra at du skal til roma en gang,og paris. to steder jeg har lyst å dra til også:) hihi
      //ja,regner med at du får råd til usa tur før jeg ..hehe^^;
      // Takk,da skal jeg begynne med det senere. Vet ikke om jeg skal dele opp innleggene som du gjør eller ikke. Gjør det mer spennende:D
      //det skjønner jeg godt, sommeren er for å nytes.du får prøve å få litt fri innmellom:)

  3. Så utrolig deilig å bare la pensum ligge en dag. Det er viktig å slappe av litt innimellom, og bare la det en allerede har lest synke inn mens man er sosial og koser seg litt.

    Torsdagen min har vært veldig fin. Jeg har jobba hele dagen (to jobber). På barnehagen har vi hadde vi russedåp. Det var veldig moro. Så pakka jeg bagen min og la fram alt jeg må huske på i dag. For i dag etter jobb reiser jeg hjem til Møre en tur! 🙂

    God helg! ❤

    1. Det er det:) la dem ligge å «hvile» På pulten. Blir stresset av å sitte dere å ikke få noe særlig mer inn,og da er det greit å ha liten pause.

      Så bra at din torsdag har vært fin:) Høres stressende med to jobber,men det er vel også å finne en balanse vel? Hva annet jobber du enn i barnehage?mulig at du har sagt det ,men det bare jeg som ikke husker det.hehe. Russedåp i abrnehagen høres kjempe kult ut da(og søtt:)

  4. Frognerparken er koselig 🙂 Fine bilder ❤

    SV: Ja det var bra. Lipliner er veldig fint når man får rett farge. Da synes det jo ikke, men leppene ser utrolig bra ut 🙂 Anbefaler deg å prøve, men velg da en som passer din leppefarge 😉

    1. Takker:D
      Jupp,frogner parken er kjempe koselig å være i:D
      //skal prøve ut liplineren en gang:) er ikke den som bruker leppestift m/farge,men har tenkt å begynne å bruke det,men i riktig i farge:D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

