om min hverdag · om mine følelser og tanker

If it’s not there,there is nothing to find out

Linket

Det er på tide å få startet dagen ordentlig, hittil idag har jeg bare slappet av .  La meg litt senere enn jeg burde pga jeg ble sittende på pcen å ta igjen det tapte av Gossip Girl. Blir lett at det blir et par episoder ,og det ble det jo.

Idag skal jeg ned til Oslo for å møte en god venninne av meg. Får ikke så mye sjans til å være sosial og treffe venninner nå for tiden, så jeg denne uken skal jeg prøve å være litt sosial for en gang skyld,og ikke bare sitte inne med pensum bøker eller sitte å ha lyst å slenge pensumbøker i do.

I morgen skal jeg møte et par venninner, og så skal vi se på film og spille brettspill. Jeg elsker å spille brettspill ,men her hjemme hos meg så får jeg ikke med meg noen til å spille. hehe

Skal ta med meg kameraet idag å knipse noen bilder, har ikke hatt noe særlig «nye» bilder å vise på bloggen. Så jeg har hentet mye av inspirasjon/bilder fra weheartit.com.

Men nå skal jeg se om jeg finner noe å ha på meg, bruker evigheter å bestemme meg. Men vi blogges iløpet av dagen!

Have a nice day!

Hva er deres planer idag?

psst: vet jeg har mast litt om dette et par innlegg,men jeg vil bare minne dere på at jeg er videre i en fotokonkurranse hos Vampbea,og jeg kan vinne en kul bok med tegneserie som handler om «Simons cat». Mitt bidrag er nr 1 ,og du kan maks stemme på 2 bidrag! Klikk her for å  gi din stemme, husk å oppgi navn (trenger ikke bloggadr hvis du ikke har),jeg tror ikke anonyme stemmer teller! Takker og bukker hvis du gir meg din stemme!( og takk for de som allerede har gjort det! Dere er supre!)

22 thoughts on “If it’s not there,there is nothing to find out

  1. Beklager at jeg ikke har vært innom deg på noen dager, men har vært umulig komme inn på bloggen din? Vet ikke om du har hatt samme problem, jeg? Uansett – nå kom jeg inn hehe 😀

    Kose deg med venninna di i finværet idag – sola skinner i Oslo 🙂

    1. hmm.merkelig det da, har hatt litt småproblemer selv. men tror det var noe med wordpress.com.. tror det er fikset nå:) Har hatt en fin dag i frogneparken med venninnen min:)

  2. SV: Ja de er helt sikkert fine med litt farger, selv om vi har lite av det i kirkeprogrammet 🙂 Men vi har valgt noen vi føler er veldig oss. 🙂 I tillegg en rød tråd med invitasjonene, bordkortene og resten av bordpynten, noe som er veldig viktig for meg 😀

  3. Sv; Tusen takk! 🙂 Bruker også å se på GG i blant, men nå den siste uken har jeg blitt hekta på Grey’s Anatomy, passer veldig dårlig nå rett før eksamen :S

    1. Ja, hehe:) det var fare for bøkene^^, nej, følte jeg trengte litt avstand fra det hele. får heller bare lese og lese i helga:) Har kost meg mye med GG, er på episode 15,eller jeg har sett episode 15.=)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

