om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker

Early Morning

Dear sunshine,where are you? You supposed to be here,to brighten up my day.

Det er på tide snart å dra på skolen for å prente inn litt mer latin for min del. Idag er det grammatikk som står for tur,og selvom jeg mest nå ville krype inn under dyna;får jeg vel komme meg av gårde når jeg har kledd på meg & er ca våken.

Solen er borte erstattet med kaldt og grått ytre,kalt «overskyet vær med mulighet for regn». Kanskje jeg utfordrerer værgudene nå som jeg har slengt på meg skjørt også,men det får gå. Har jo med paraply.

Jeg satt opp litt i natt å lese pensum ettersom mandagen ble ikke like produktiv som jeg hadde håpet på. Fikk unnagjort litt ark1030.

Nå skal jeg spise ferdig frokosten min, stelle meg litt mer så jeg ikke kommer seende ut som en Zombie.

Så skal jeg bare nevne(igjen) at jeg er med videre i en fotokonkurranse hos Vampbea,og tema er katt. Så jeg lurte på om du ville titte innom å stemme på mitt bidrag?(mitt er nr 1). frist 11.mai. Takker og bukker på forhånd hvis du stemmer på meg!! Klikk her for å stemme!

Ønsker alle en fin tirsdag!

9 thoughts on “Early Morning

  1. Morgonar er fine når dei ikkje er oppkava og stressa. Håpar du får ein fin dag, har drista meg til å gå i skjørt i dag eg og 🙂

    1. Helt enig med deg der, greit å stå opp litt tidligere for å slappe av med en god kopp te og frokost:) Gikk bra med skjørt idag,minuset er at det blåste kaldt og snødde (ja,faktisk).hehe, men snøen la seg ikke da(heldigvis)

    1. kjipt at snøen hele tatt «våger» vise seg,det er jo vår nå. bort med deg snø sier jeg. heldigvis legger det jo seg ikke(værtfall ikke hos der jeg bor).

  2. Morsomt at du kom over «amygdala» i latinen. Amygdala er en struktur i hjernen som er med på å styre følelser, og den kalles amygdala fordi den er mandelformet 🙂

    Håper du har en fin tirsdag! 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

