Fotokonkurranser/Bidrag · om bilder og sånt · om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker · om nyheter

Godt og blandet

Dette blir et godt & blandet innlegg pga jeg må samle inn flere ting i et innlegg, så jeg slipper å poste flere innlegg. Tidssparende tiltak sier jeg! hehe

Nå etter på er det pensum jeg skal lese /gjøre frem til halv ni (2o:3o) da det er finale i Top Model Norge.

Videre i en fotokonkurranse

Jeg er videre i en fotokonkurranse hos Vampbea, hvor temaet er katt. Jeg hadde vært super duper glad hvis du velger å stemme på meg! Trøkk her for å stemme på meg! Takk på forhånd! ps: mitt bidrag er nr 1,og du kan maks stemme på 2 bidrag i avstemningen. Frist: 11.mai 2011



Osama Bind Laden er død!

Faksimile:FBI

Nå er det visst bekreftet via DNA prøver at Osama Bin Laden er død. Var litt usikker tidligere idag,men etter å sett på nyhetene i stad er jeg mer sikker. Det er enda bra at han er død,enda bedre hadde vel vært å fanget han og satt han i fengsel .Men endog,da hadde nok Al’Qaida gjort noe for å redde han osv.

Les mer her!

Orden i sakene:

Jeg har funnet frem et gamle sminkeskrin/evt. smykke skin til å ha alle mine neglelakker i.Det er jo ganske plass besparende også. Så hvis du har en gammel skrin eller eske liggende hjemme kan du bruke det til å oppbevere neglelakken på. Har du en «kjedelig» eske kan du f.eks pynte den opp med klistre merker,evt.gavepapir (pakke delene inn i fine papir).

Top Model 2011

Som jeg nevnte innledningsvis så skal jeg se på Top Model 2011 finalen på TV3 i dag, tror den begynner 20:30 som vanlig. Blir spennende å se hvem som vinner.  Blir det Claudia eller Charlotte? Hvem  tror du?

EDIT: Claudia vant Top Model 2011 Norge,gratulere!

Bloggportrett 2011

Foreløpig har jeg ikke noen flere bloggere opp i mitt erme for å presentere for dere,så det blir midlertidlig pause i bloggportrett 2011 her på bloggen min. Du kan lese tidligere bloggportrett intervjuer her! Send gjerne mail til (ninacg89@gmail.com) hvis du vil være med,merk mailen med «Bloggportrett» ,så sender jeg deg en mail!

Nå må jeg se å få rompa i gir,og sette meg å gjøre lekser. Blir så utrolig lett å utsette ting,og det er på tide at jeg setter virkelig inn jernet med tanke på at eksamen er rundt hjørnet.
nå tar jeg kvelden med bloggen!

Vi blogges i morgen!


Vil også ønske følger nr 28 velkommen på min kjære bloglovin, utrolig koselig med nye følgere!

bloglovinbloglovinbloglovin

22 thoughts on “Godt og blandet

  1. Syns det er bra Bin Laden er død! Håper bare ikke Al’Qaida finner på noe enda verre for å hevne seg. Kan i hvert fall tenke meg at Al’Qaida er ganske svekket nå, og ingenting er jo bedre enn det! 🙂

    Åå, liker sminke-/smykkeskrinet ditt!

    1. Samme her! var både glad og forfjamset, først trodde jeg at dette var tull. Så på nyhetene hvor glade amerikanerne var, kan skjønne at det er gledenes dag. Kanskje sårene etter 11.sept. er litt leget nå,men det kommer alltid å være en skrape på amerikas nasjonale «sjel» .

      //takk, fikk det til jul for et par år siden og det var litt sminke i. så har jeg tatt ut sminken nå, og bruker den til neglelakkene mine:)

  2. Ser ikke på den norske Top Model, men følger med på den amerikanske, den går også på TV (eller PCen min for å være nøyaktig) nå.

    Helt utrolig at Bin Laden er drept, selvom det er bare å lure på hva som kommer til å skje nå, selv om lederen er borte betyr ikke det slutten for Al Qaida..

    Og så må jo jeg også skaffe meg noe å ha neglelakkene mine i! Har de nå i en liten Tupperware boks som det ikke går an å få igjen lukket på fordi den er for liten, har lyst til å kjøpe en fin, ny boks 🙂

    1. aw,spennende med top model norge. er ikke så mye shitkasting og mobbing^^ som regel værtfall. Litt drama må det jo være. hehe

      Ja,det er nesten merkelig og uvirkelig at han er tatt og drept. trodde ikke han ville bli det. Nei,selvom han er død er det jo en nestkommanderende som står å venter på å ta over. tror vi kan vente noe hevne aksjoner.. :S

      På kremmerhuset er det mange fine bokser^^

  3. Sv; Hehe, er ikke det rydding nok da? :p

    // imdb.com tar som oftest feil på masse sånne smådetalker, så du har helt rett i at det blir 22 episoder. Bruker selv epguides.com for å få oversikt over slikt, og der står det sendetid og oversikt over episodene.

    Så den nyeste episoden i går, sykt bra, og gleder meg til neste! Lurer så utrolig på hva som skjer!!! Leste faktiske en del spoilere utgitt i går, men skjønte egentlig ingen ting, bortsett fra at Klaus blir ikke drept, og kommer igjen neste sesong. Tror jeg. Og så kommer tre relativt «hoved» personer til å dø. Pluss masse annet. Ahhh!!

    // Jepp, det burde vi gjøre 🙂

    // Hehe, den er utrolig morsom 🙂

    // Uff, nei pollen er ikke gøy!

    Hehe, ja vi kan jo ta oss en bowling tur, og på fredager kl 22 blir det mørkt, med infrarødelys, discomusikk, og røykmaskiner og hele pakka. Blir bra stemning da i alle fall!

    Hehe, ja, har faktisk tatt opp bryllupet, men har ikke fått spolt meg gjennom det enda..

    1. //jo,er nok ryddig nå^^,

      // Okey,ja pga det hørtes ganske merkelig ut at det var 21 episoder. skal bruke epguides.com mer nå^^ ja, den forrige ukes episode var «sitter-med-munnen-oppe» ^^ tror kanskje evt. caroline/bonnie dør kanskje, tror ikke de kan ta stefan eller damon,der er jo hoved kjernen i episoden:)
      //stemmer for en bowling tur til sommeren,eller når jeg får skattepengene i midten av juni:)

  4. Glad for at Bin Laden omsider ble tatt! Nå gjenstår det bare å se om det blir gjort alvor av truslene som har haglet inn, men en ting er sikkert; Al-Qaida er krafig svekket nå!

  5. Jeg har ikke sett topp model, så jeg aner ikke hvem som er med en gang 😉

    På en måte synes jeg det er bra de har «tatt» bin laden, men jeg må si jeg er litt bekymret for hva som kommer til å skje fremover. Det kommer til å bli motreaksjoner, hva blir hevnen? Hvem hevner de seg mot? Hva kommer til å skje?

    1. //Værtfall vant Claudia Top Model 2011,så da vet du det^^hihi

      Deler samme bekymring som deg, greit at Bin laden er død og «tatt». Men de kommer nok med hevn ganske snart. Hvem,hvor og hvordan er det store spørsmålet.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

