om min hverdag · om mine følelser og tanker · om nyheter

A sunrise has no stage fright

Gode nyheter når man står opp er ikke noe galt, med gode nyheter mener jeg at Osama Bin Laden er død. Ifølge det hvite hus og Obama selv,så har amerikanske styrker skutt og drept Bin Laden i Pakistan. Det er jo bra i seg selv da,men jeg tar denne nyheten likevel med en klype salt pga det er ikke noe sikkert før man ser bildebevis. Ikke at USA lyver ,men Bin Ladan kan jo ha som  Saddam Hussein selv hadde,en stedsfortreder som ligner på seg selv. Høres kanskje litt konspirasjonsteoriker nå eller hva man kan kalle det.

Men anyway, thumbs up hvis det er så at Bin Laden er virkelig død!  Nå skal jeg på forelesning, drar ned litt tidligere for å lese pensum!

Håper alle får en fin dag og start på uka!

*bilde er linket

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

