Bursdager og andre festligheter · om min hverdag · om mine følelser og tanker

I’ll be gone

Idag skal jeg i et familie bursdagselskap,og derfor blir det stille fra meg i dag. Så tenkte jeg skulle ta lørdagen bloggfri(etter dette innlegget),så blogges vi i morgen!

//linket

For å holde dere opptatt mens jeg er borte kan dere :

♥ vurdere om dere har lyst å gjesteblogge?

♥ Melde dere på bloggportrett intervju?(send mail til ninacg89@gmail.com og merk den med bloggportrett)

♥ Hvis dere kjeder dere kan dere jo lage en header til meg?nejda, skal ikke be dere om å gjøre det. men hvis dere vet om noen som lager header(gratis) så er det bare å rope ut i kommentar feltet under!(str forholdene for de nysjerrige er : 990 bredde og 180 i høyde). Den som evt. lager vil få heder og ære,og viet et innlegg på bloggen og fast link i sidemeny:)

Dere får ha en riktig god lørdag! Nyt dagen,smil og slapp av!

23 thoughts on “I’ll be gone

  1. Eg fekk faktisk litt lyst å lage header, om eg har litt daudtid kjem det kanskje eit forslag på epost – likar jo å sysle med grafisk design og slikt 🙂

  2. jeg håper du finner noen til å gjesteblogge for deg! Kanskje jeg kan gjøre det, men det må bli neste uke, for helga er stappings! Nå er det jo eksamen også snart.. Lykke til 🙂

    1. 🙂 Hadde vært koselig med gjesteblogging,men det haster ikke for all del. Eksamen er 100X viktigere, så du kan heller komme tilbake etter den hvis du har tid:)

  3. SV: Jeg trenger ingen tenkeboks. Jeg kler det ikke, synes det er ubehagelig å ha på seg og det gir et stygt skillet. Jeg holder meg til bikini. Badedrakt er derimot fint på mange andre da 😉

  4. Det var et utrolig fint bildet, burde bruke det som bursdagskort 😉

    Sv; Oioi, nærmere 700 faktisk :p Er veldig dårlig til å bruke twitter, er sjelden innom, og poster heller aldri noe selv, bortsett fra det som ender opp der automatisk.

    // Iiiik, nå blir jeg excited, kanskje jeg ser den etterpå, så forrige ukes episode i går, og den var ganske informativ, likte den episoden i alle fall 😀

    // Hehe, jeg kan godt gjøre det, er jo ikke verdens beste, men liker å pusle rundt på Photo Shop med redigering og slik 🙂

    // Hmm, ja vel, kanskje jeg skal sjekke det ut, men tror ikke den vil matche designet /perfeksjonist :p

    // Tror det er for kaldt for det enda, men kan jo dra dit uten å bade også 😉

    // Selvfølgelig, bare å låne i vei, bare å si ifra 😉

    1. hehe:) Takk,jah,kanskje det:)
      //jupp,er en ivrig twittrer jeg har blitt det.
      // Masse spennende i episodene frem mot sesongavslutninger generelt..Har lyst å se neste ukens VD,det står at det er den siste ifølge imdb.com,men det er episode 21. pleier de ikke å slutte på partall?(20,22?osv?)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

