Bloggroll/Blogganbefalinger

Ukens blogg #17

Det er på tide å presentere denne ukens blogg,og det er en blogg jeg har fulgt med/lest i de siste 2,5 årene jeg har blogget. Det er en utrolig fin og inspirerende blogg som søte & snille Rebella skriver. Ikke nok med at hun har en nydelig & vakker sangstemme,er hun en forfatterspire. Hun legger igjen også fine og koselig kommentarer som man bare blir glad for.

Trodde jeg hadde anbefalt henne før i ukens blogg,men det hadde jeg jo ikke.  Hun blogger om alt mulig fra A-Å,og hun putter inn alltid fine og til tider morsomme bilder.

Vi deler en viss felles «obession» og elsker den samme tvserien Vampire Diaries. Denne «obession» er vel en viss Paul Wesley som spiller «Stefan Salvtore».  Det går vel ikke 1 innlegg uten at han har sniket seg med. hehe🙂

Har du ikke vært innom denne bloggen før er den å anbefale!

Klikk her for å titte innom hennes blogg!

4 thoughts on “Ukens blogg #17

    1. 😀
      Bare hyggelig , er koselig å titte innom bloggen din! Blir alltid så inspirert,har lyst å kjøpe fine kjoler med prikker på og gå rundt med sløyfer i håret mitt 🙂

  1. Hahaha, herlige deg;D Tusen takk for de gode ordene her, det setter jeg stor pris på:D Og drep meg litt mer med bildet som plutselig smeller mot meg på slutten, da! Og uff, jeg er vel virkelig så gale at jeg, i hvert fall i det siste, har nevnt ham mææget så mye – but what is a girl to do når det finnes noe så ufattelig vakkert her i verden?! Det er hans feil!
    SV: Tusen takk for det, jeg er ikke fornøyd med meg selv på bildet (bombe), men jeg hadde ikke et nyere å illustrere tur sammen, så det fikk nå bare bli det der:) Det er to episoder igjen (tre for deg, ettersom du ikke har sett den som nettopp gikk), og de ER virkelig geniale, Kevin&Julie som skriver serien – digger at de går så raskt frem og at man virkelig ikke kan slappe av, for ingen er egentlig trygg. De er ikke redd for å gå nye veier i forhold til hva andre serier gjør, så ikke bare er serien kjempespennende, den er også velskrevet og annerledes; virkelig avhengighetsskapende – men hallo, det trenger jeg jo ikke fortelle deg, du liker den jo knallgodt også;D

    1. hehe:) bare hyggelig søta:) Det er ikke noe galt å være helt på tuppa av han:) er jo kjekkas delux! hans egen feil siden han er så kjekk^^
      //Synes at du er fin jeg:) men så er det være fornøyd selv,hehe. ikke alltid like lett det der..=)
      Så nettopp denne ukens episode, omg:0 begynner å bli mer og mer spennende:) Greier nesten ikke å vente til neste uke heller!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

